بیرجند - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ایران اسلامی به اشاره رهبر حکیم انقلاب سه روز عزای عمومی دارد که دل‌های آماده، به قطره قطره‌ خون آن شهید عظیم‌ الشأن، رزمنده‌ جان برکف خواهد آفرید.

قطره قطره خون سردار سلیمانی رزمنده جان برکف خواهد آفرید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است:

ﺑﺴﻢ الله رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ 
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
با عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت مهدی علیه السلام و نایب بر حقش رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران (دام ظله) به همه‌ی اهل ایمان و بطور خاص به مردم انقلابی ایران اسلامی و بالاخص مردم عزیز خراسان جنوبی، شهادت پر افتخار سردار عظیم الشأن اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان را تعزیت دارم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمنان پست و فرومایه اسلام که شکست‌های خود را با اینگونه حیله‌ی جنون آمیز می‌خواهند جبران کنند، بدانند که اجل حتمی خود را نزدیکتر می‌کنند.

وی بیان کرد: در خزانه‌ی قدرت خداوند قهار و ملت توحیدی اسلامی ایران، قاسم سلیمانی‌ها فراوانند و اگر آن بنده‌ی مطیع خدا و رسول از میان امت تا مقام عند ربهم پرواز نمود، دیگران کار خود را انجام خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.