جنبش النجباء عراق از آمادگی نیروهای این جنبش برای پاسخ به آمریکا به دنبال شهادت سردار سلیمانی به دست نظامیاتن تروریست این کشور خبر داد.

النجباء عراق: موشک‌ها و سلاح‌ها برای پاسخ به آمریکا آماده است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، فرمانده نظامی جنبش نجباء در بیانیه‌ای شدید اللحن وعده داد که انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس را خواهند گرفت.

به گزارش کانال تلگرانی جنبش النجباء، مسئول نظامی این جنبش گفت: «قافله جهادی که این دو شهید بزرگ آن را فرماندهی کردند، با هجرتشان متوقف نخواهد شد؛ چرا که هدف آن در راستای زوال پایگاه‌های شوم شما و دست‌نشانده‌ی شما اسرائیل، ثابت خواهد بود».

در این بیانیه آمده است: «خون این دو شهید بزرگ آتشی در دل‌مان را شعله‌ور کرد که جز با به‌خاک کشیدن بینی‌تان بر زمین آرام نخواهد گرفت».

نجباء عراق تأکید کرد: «چگونگی و زمان پاسخ  به آمریکا را ما تعیین می‌کنیم و شما جز جهنمی که ما برایتان مهیا می‌کنیم، راهی نخواهید داشت. از این رو موشک‌ها آماده شده و سلاح‌ها مسلح شده و نیروها در آماده باش به سر می‌برند تا فرمان صادر شود و جهنمی برایتان به پا کنیم که سربازهای اشغالگرتان قبل از دوزخ در آن گداخته شوند».

این جنبش عراقی گفت زمانی که شهید سلیمانی در میان ما بود دسیسه‌های شوم شما را ناکام گذاشتیم اما اینک پس از شهادت او زمان از بین بردن فتنه‌گر فرا رسیده است.

النجباء عراق با بیان اینکه خون شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس کابوسی برای آمریکا خواهد بود، خطاب به مقامات این کشور گفت: «شما اشتباه کردید و این اشتباه برایتان گران تمام می‌شود. شما جنگی را انتخاب کردید که انتهای آن به دست شما نیست بلکه آغاز آن پایان شما خواهد بود».

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که نظامیان تروریست این کشور بامداد جمعه طی حمله‌ پهپادی سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ابومهدی مهندس، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق را به همراه شش تن دیگر در بغداد به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.