گیلان-مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) گفت: امروز سلیمانی‌های فراوانی داریم و راه این بزرگ سردار و بزرگ مرد مقاومت را ادامه می‌دهیم.

راه سردار سلیمانی با قوت و سرعت بیشتری تداوم می یابد

به گزارش قدس آنلاین ، سردار محمدعلی حق‌بین از یاران و همرزمان سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: امروز ما در غم و اندوه فرمانده بزرگی نشسته ایم که فقدانش برای ما بسیار مشکل است؛ زیرا او مرد عمل و اخلاق بود و در همه جبهه‌ها و همه اتفاقات خارج از مرزها که علیه جمهوری اسلامی می‌افتاد، قد علم کرده  و نماد مقاومت این ملت سرافراز در برابر استکبار و ظلم بود.

وی با بیان اینکه این سردار بزرگ اسلام در عرصه‌های مختلف در کنار رزمندگان مقاومت، با طراحی زیبا سرنوشت عملیات را به نفع جبهه مقاومت رقم می‌زد، افزود : او رزمنده میدان بود و هماره خود در کنار رزمندگان حضور موثر و دلگرم کننده داشت.

سردار حق بین ادامه داد : با تدابیر ، هوشیاری و تیزبینی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی تلفات جبهه مقاومت در حداقل بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپهبد قاسم سلیمانی به وعده هایش جامه عمل می پوشاند ، اظهار کرد : چنانکه شهید حاج قاسم سلیمانی طی سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهید مرتضی قمی در شلمان گیلان، پایان داعش را وعده داده بود و به وعده خود نیز جامه عمل پوشید

 مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) تصریح کرد: این شهید گرانقدر با تیزبینی خود نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کرد، وانتخاب مسیرهای سخت و البته مهم و استراتژیک از سوی این سردار بزرگ منجر به موفقیت می‌شد.  

سردار حق بین خاطرنشان کرد: اگرچه این حادثه تلخ اتفاق افتاد و ما او را از دست دادیم و در فراق او به سر می‌بریم اما هزاران هزار سردار سلیمانی دیگر از این خاک بر خواهد خاست و زبونی و ذلت را برای دشمنان این ملت و سرزمین به ارمغان می آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.