ارتش سوریه موفق به بازپس‌گیری روستای تح در استان ادلب از چنگ تروریست‌ها شد.

ارتش سوریه کنترل روستای «تح» را باز پس گرفت

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنا به گفته یک مقام ارتش سوریه، نیروهای دولتی موفق به بازپس گیری کنترل روستای «تح» در استان ادلب این کشور از دست گروه‌های تروریستی آزاد کنند.

این مقام سوری افزود معارضان چند روز پی در تلاش بودند تا بار دیگر کنترل این روستا را در دست بگیرند که با مقاومت ارتش روبرو شدند. نیروهای ارتش سوریه موفق شدند تمامی پیشروهای نیروهای معارض را از جمله چند حمله انتحاری را خنثی کنند.

این مقام نظامی سوریه با نشان دادن سلاح‌های نیروهای معارض گفت آن‌ها همچنان به گلوله باران روستاها و شهرهای ما ادامه می‌دهند.

ادلب که به عنوان منطقه کاهش تنش تعیین شده، آخرین نقطه باقی مانده در دست گروه‌های تروریستی در سوریه است. پیشتر وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در عملیات پاتک ارتش سوریه به حمله تروریست‌ها در ادلب ۳۰ نفر از آن‌ها کشته یا زخمی شدند.

ارتش سوریه به همراه همپیمانان خود در حال مبارزه با تروریست‌ها در استان ادلب است. با این وجود، کشورهای غربی بخصوص آمریکا از دولت دمشق به دلیل مبارزه با تروریسم در ادلب انتقاد کرده اند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیشتر اعلام کرده بود سوریه، ایران و روسیه در حال کشتار مردم در ادلب هستند! این در حالی است که تروریست‌های تحت حمایت غرب مستقر در ادلب با حملات کورکورانه، باعث کشتار غیرنظامیان می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.