کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه‌ای آورده است: آمریکای جنایتکار با اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه خود در شهادت سردار سلیمانی، باید منتظر انتقامی سخت باشد.

آمریکا منتظر انتقام باشد/شهادت «سلیمانی» موجب وحدت مقاومت می‌شود

قدس آنلاین:  اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی ترور سردار شهید حاج قایم قاسم سلیمانی و یارانش در بغداد به دستور ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای صادر و تاکید کردند که آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جنایت تروریستی و ضد بشری آمریکا و به شهادت رساندن سردار مبارزه با تروریسم را به شدت محکوم نموده و شهادت مجاهد خستگی ناپذیر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را به جهان اسلام، محور مقاومت و ملت شریف ایران تبریک عرض می کند و فقدان یار و یاور همیشگی رهبر معظم انقلاب و خادم ملت های مستضعف را تسلیت می گوید.

آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد و قطعاً شجره طیبه حاج قاسم سلیمانی آنقدر ثمر داده که میلیون ها جوان مؤمن و انقلابی در جهان اسلام منتغم او خواهند بود و منتظر اقدام جمهوری اسلامی نخواهند ماند.

آمریکا، صهیونیسم و استکبار جهانی بداند که حاج قاسم سلیمانی، میلیون ها قاسم دیگر را پرورانده که آنها در جهان اسلام پرچم فروپاشی آمریکا و تروریسم را به دوش خواهند کشید.

دشمنان، معاندین و قدرت های سلطه گری مثل آمریکا بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت و انسجام داخلی محور مقاومت و ترس و وحشت دائمی آمریکایی ها در منطقه خواهد شد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بررسی های دقیق تحولات، راهکارها و باید و نبایدهای خود را هماهنگ با شورای عالی امنیت ملی تقدیم خواهد کرد تا با هماهنگی کامل آمریکا را در دستیابی به اهداف شوم خود با ناکامی روبرو کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.