خراسان شمالی-آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد با حضور آحاد مردم و مسئولان ارشد کشوری و لشگری و قضایی خراسان شمالی برگزار شد.

اقدام ترامپ بی پاسخ نخواهد ماند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در این آیین که معاونان سیاسی، عمرانی و توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی نیز حضور داشتند؛ با اشاره به دستور ترامپ برای ترور شهید سپهبد سلیمانی گفت: این اقدام ترامپ بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام جعفری افزود: رئیس جمهور آمریکا مدعی شده که با این اقدام از جنگ جلوگیری کرده اما ما می گوئیم که غلط کرده و باید منتظر پاسخ ایران باشد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نمادی از محرومیت و مظلومیت عالم بود به طوری که صدای مظلوم را در هر کجای جهان می‌شنید به سوی او می‌شتافت و سخت‌ترین مأموریت‌ها را مدیریت می‌کرد تا به این وظیفه دینی خودش عمل کند.

وی با ارائه این مطلب که هیچ گوهری در منطق اسلام از گوهر شهادت بالاتر نیست اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی از آن دسته افرادی بود که در راه خدا آنی و کمتر از آنی سستی و خستگی نمی‌کرد و تمام در تمامی صحنه‌ها حاضر و گوش به فرمان ولایت بود. این شهید در طول عمر خود بارها و بارها مهاجرت و مجاهدت کرد لذا هیچ گوهری در منطق اسلام از گوهر شهادت بالاتر نیست.

در این مراسم که در مصلی حضرت امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار شد همچنین مدیران کل تمامی ادارات و دستگاه های شورای اداری به همراه کارکنان خود استان حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.