معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: روز یکشنبه هیچ کدام از دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای دولتی شهر مقدس مشهد تعطیل نیستند.

عدم تعطیلی دستگاه های اجرایی،سازمان هاونهادهای دولتی مشهد در روز یکشنبه/اعمال محدودیت های ترافیکی برای مراسم تشییع پیکر شهدا /ساعت ۱۲ آغاز مراسم تشییع شهداء از میدان ۱۵خرداد

احمد ریواده در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار کرد: روز یکشنبه هیچ کدام از دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای دولتی شهر مقدس مشهد تعطیل نیستند.

وی بابیان اینکه  مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی و شهدای همراه وی از ساعت ۱۲در میدان پانزده خرداد مشهد آغازخواهد شد،  تصریح کرد: ابتدا قرار بود این مراسم در روز یکشنبه ساعت ۸ صبح برگزار شود اما به دلیل اینکه شهر اهواز نیز میزبان تشییع پیکر پاک این شهیدان خواهد بود ساعت برگزاری این مراسم در شهر مشهد تغییر و به ساعت ۱۲تغییر پیدا کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: اگرچه هیچ کدام از سازمان ها و نهادهای دولتی روز یکشنبه در شهر مشهد تعطیل نیستند اما این اختیار به مدیران داده شده است که برای کارمندانی که علاقمند به حضور در این مراسم هستند به دلیل تداخل با ساعت اداری منعی قائل نشوند.

ریواده ادامه داد: برای برگزاری این مراسم محدودیت های ترافیکی نیز در نظر گرفته شده است که جزئیات آن از طریق سخنگوی سپاه امام رضا(ع) که کمیته ویژه برگزاری این مراسم است اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.