مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: به منظور تسهیل حضور مردم برای مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی درخواست رایگان شدن استفاده از قطار شهری در خط ۱ و ۲ به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه شده است.

برنامه قطار شهری برای حضور پرشور مردم  مشهد در مراسم تشییع شهید سلیمانی

وحید مبین مقدم در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: قطار شهری مشهد برای حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی برنامه ویژه ای را در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: از یک ساعت قبل از اجرای مراسم  تا یک ساعت بعد از پایان مراسم، با استفاده از قطار های رزرو و خارج از سرویس دهی  فاصله بین قطارها در خط یک قطار شهری به ۴.۵دقیقه و در خط ۲ قطار شهری به ۱۰دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد .

مبین مقدم افزود : در دو ایستگاه بسیج و میدان شهداء که جمعیت برای حضور و همچنین بازگشت از مراسم به مراتب از سایر ایستگاه ها بیشتر خواهند بود برنامه ریزی ویژه ای در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد: همچنین درخواست رایگان شدن استفاده از قطار شهری در خط ۱ و ۲  از یک ساعت قبل از شروع مراسم تا پایان مراسم و بر مبنای رصدی که انجام خواهد شد به شورای اسلامی شهر مشهد صورت گرفته است که در صورت توافق شورای اسلامی شهر مشهد اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.