سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران، گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی در وجدان ملت‌های جبهه مقاومت زنده خواهد ماند.

سفیر سوریه در تهران: شهادت سپهبد سلیمانی، دستاوردهای راهبردی جبهه مقاومت را تحکیم خواهد بخشید

قدس آنلاین:  عدنان حسن محمود تاکید کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش که تجسم عینی ارزش‌های فداکاری، دلیری، کرامت و دفاع از حق و حاکمیت و تقویت مقاومت و پایداری در برابر تمامی رویکردهای تجاوز و سلطه‌گری هستند، در وجدان ملت‌های جبهه مقاومت زنده خواهد ماند.

 سفیر سوریه تاکید کرد: تاریخ صفحات روشنی از نقش مهم سپهبد شهید سلیمانی در شکست تروریسم تکفیری و نقش بر آب ساختن طرح‌های حامیان آن کشورهای عربی و ایالات متحده آمریکا ، ثبت خواهد کرد.

وی افزود: رهبری، دولت و ملت سوریه با ابراز مراتب همدردی و تسلیت عمیق، خود را در این مصیبت بزرگ شریک ایران می‌داند و این شهادت را که موجب افتخار و عزت است ، تبریک و تهنیت می‌گوید.

عدنان محمود خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در تمامی مراحل جنگ تروریستی علیه سوریه در رویارویی با تشکیلات تروریستی تکفیری که از سوی آمریکا ، غرب و ابزارهای آنان در منطقه حمایت می‌شوند، در میدان های جنگ در کنار ارتش عربی سوریه بوده و در این پیروزی‌ها شریک است .

حسن محمود ادامه داد: این جنایت ددمنشانه که دولت آمریکا با هدف قراردادن سپهبد سلیمانی و هم‌رزمان وی مرتکب شد، تجسم عینی رویکرد جنایت‌آمیز وخون‌بار ایالات متحده آمریکا علیه کشورها و ملت‌هایی که از کرامت و حاکمیت خود دفاع می‌کند، است.

 وی  تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی، دستاوردهای راهبردی جبهه مقاومت در مرحله آتی تا نابودی کامل تروریسم و پایان دادن به حضور غیرقانونی و غیر شرعی نیروهای اشغالگر خارجی در منطقه و تقویت اراده ملت‌ها در پایبندی به اصول حاکمیت ملی، استقلال را تحکیم خواهد بخشید.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.