قم – مردم، طلاب، مجاوران و زائران کریمه اهل‌بیت(س)، روز شنبه با اجتماع پرشور در مسجد اعظم قم، ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس بر انتقام سخت از رژیم تروریستی ایالت متحده تاکید کردند.

مردم قم خواستار انتقام سخت از آمریکا شدند/ انتقام خون سردار سلیمانی، انتقامی مقدس است

به گزارش قدس آنلاین؛ مردم در این اجتماع با شعارهای «عزا، عزاست امروز، روز عزاست امروز، حاج قاسم قهرمان پیش خداست امروز»، «عزا، عزاست امروز، روز عزاست امروز، خامنه‌ای رهبر صاحب‌عزاست امروز»، «حاج قاسم عزیزم شهادتت مبارک» و «حاج قاسم مجاهد راهت ادامه دارد» بر ادامه راه سردار شهید سلیمانی تاکید کردند.

«آمده وقت قیام، هنگامه انتقام»، «مرگ بر آمریکا»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»، «آمریکا، فتنه‌گر بزرگ است»، « نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و «شعار هر سپاهی، مرگ بر آمریکا» از دیگر شعارهای مردم قم بود که ضمن اعلام انزجار از شیطان بزرگ، بر انتقام سخت از عاملان شهادت این شهدا تاکید کردند.

مردم قم با شعار «این‌همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده است»، «علمدار ولایت، حوزویان فدایت»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است» و «تا پای جان ما حامی رهبریم» بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدیدعهد و اعلام کردند که هرگز اجازه نخواهند داد تا ولایت تنها بماند.

همچنین، در این اجتماع طلاب، مجاوران و زائران کریمه اهل‌بیت(س) با در دست داشتن تصاویری از سردار سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی؛ شعار «سپاهیان اسلام، انتقام، انتقام»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده» و دست‌نوشته‌هایی که بر روی آن نوشته‌شده بود «فقط انتقام» خواستار انتقام سخت از آمریکای جنایتکار شدند.

انتقام  مقدس

سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی، انتقامی مقدس است گفت: انتقام خون سردار شهید به مطالبه‌ای عمومی تبدیل شده است.

آیت الله "سید احمد خاتمی" روز شنبه در اجتماع باشکوه طلاب، علما، مجاوران و زائران کریمه اهل بیت(ع) در مسجد اعظم قم، تاکید کرد سردار سلیمانی تنها به ایران اسلامی تعلق ندارد بلکه متعلق به تمام جهان اسلام و مستضعفان عالم است و همه آزادی خواهان از جمله در سوریه، عراق و لبنان داغدار این شهادت هستند و به فضل خدا در همه این مناطق از آمریکای جنایتکار انتقام خواهند گرفت.

وی با اشاره به پیام های آمریکا به مقام های ایران پس از این جنایت تروریستی گفت: آمریکایی ها پیغام دادند که همان اندازه که ما انجام داده ایم، انتقام بگیرید، ولی مسئولان کشور گفته اند که همانگونه که می خواهیم، انتقام می گیریم که این نشان از عزم مسئولان بر انتقام سخت از آمریکایی هاست.

آیت الله خاتمی، با تاکید بر لزوم انتقام از آمریکای جنایتکار گفت: باید با انتقام جانانه خون این سردار عزیز، آمریکا را از این جنایت ها پشیمان و مایوس کرد.

وی با تاکید بر اینکه اخراج آمریکایی ها از منطقه  تنها را پایان دادن به جنایت های این رژیم آدم کش است، افزود: حضور آمریکا در هر جای دنیا یعنی توطئه و توطئه یعنی دولت آمریکا و هر جا که این جنایتکاران بودند ، هموراه به دنبال سلطه بودند.

آیت الله خاتمی، با اشاره به طرح مجلس شورای اسلامی برای اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور، گفت: تا یک آمریکایی در عراق است، این کشور روی آرامش را نخواهد دید و تنها راه این است که ملت عزیز عراق، تا آخرین آمریکایی را با سیلی از این کشور اخراج کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.