دیروز سامسونگ پس از هفته‌ها گمانه زنی و گزارش‌ها ، از Galaxy S10 Lite و Galaxy Note 10 Lite به عنوان همتایان مقرون به صرفه مدل‌های سری پرچمداران S و Note خود رونمایی کرد.

گلکسی S11 سامسونگ احتمالاً بهمن ماه معرفی می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، دیروز سامسونگ پس از هفته ها گمانه زنی ها و گزارش ها ، از Galaxy S10 Lite و Galaxy Note 10 Lite به عنوان همتایان مقرون به صرفه مدل های سری پرچمداران S و Note خود رونمایی کرد.

این برند کره ای اکنون در تلاش است تا گوشی‌های سری بعدی Galaxy S11 را در آینده نزدیک عرضه کند، در صورت توجه به شایعات، این سری جدید همچنین می تواند نام گلکسی اس 20 را از آن خود کند، طبق سنت همیشگی این شرکت، مدل‌های سری جدید S معمولاً در ماه فوریه معرفی می شود.

اکنون ، یک ویدیوی تبلیغی رسمی منتشر شده که تاریخ عرضه محصولات پرچمدار آینده این برند را فاش کرده است، اگر اعتقاد بر این باشد که با توجه به فیلم فاش شده ، سامسونگ در تاریخ 11 فوریه رویداد جدید Galaxy Unpacked را برگزار می کند ، که مطابق با گزارش های قبلی است.

این ویدئو همچنین تأیید می‌کند که بینندگان می‌توانند این رویداد را در سایت رسمی سامسونگ در تاریخ 11 فوریه تماشا کنند. در ویدئوی تبلیغی، می توانیم دو حرف "a" را با متن "Galaxy" به فضاهای سفید تبدیل کنیم. فضاهای سفید نشان می‌دهد که می‌توان انتظار داشت که گوشی های هوشمند سری Galaxy S11 یا S20 سامسونگ و همچنین یک مدل جدید Galaxy Fold در همان روز معرفی شوند، جدا از گوشی های جدید سامسونگ ، این شایعه نشان می دهد که این شرکت همچنین در همان رویداد ، هدفون های بی سیم Samsung Galaxy Buds+ را معرفی خواهد کرد.

مشخصات Galaxy S11 / S20

همانطور که در بالا گفته شد، شایعه شده است که سامسونگ ممکن است دستگاه‌های سری Galaxy S11 را با یک مونیکر جدید به نام Galaxy S20 راه اندازی کند، پرچمداران آینده در سه مدل به نام های استاندارد ، پلاس و ultra ارائه می‌شوند، انتظار می‌رود سری Galaxy S11 / S20 از پردازنده Snapdragon 865 استفاده کنند، همچنین انتظار می‌رود هر سه گوشی هوشمند دارای ویژگی اتصال 5G باشند.

احتمال قوی مانند پرچمدار های گذشته این برند در بعضی از بازارها ، Galaxy S11 / S20 با تراشه Exynos 990 سامسونگ وارد بازار می‌شود، گفته می‌شود که Galaxy S11 / 20 استاندارد ، پلاس و ultra با نمایشگرهای 6.4 اینچی ، 6.7 اینچی و 6.9 اینچی به ترتیب با صفحه نمایش حفره ای وارد بازار می شوند تا از دوربین سلفی استفاده کنند و همچنین شایعه شده است که سری Galaxy S11 / S20 از پنل‌هایی با نرخ تجدید بالاتر در صفحه نمایش و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برخوردار است.

بر اساس رندرها و اطلاعات گذشته ، سری Galaxy S11 / S20 قرار است با یک دوربین اولیه قدرتمند در دوربین عقب تولید شود، انتظار می رود این دستگاه ها با سیستم چهار دوربین در قسمت پشتی قرار بگیرند که درون یک ماژول مربعی شکل قرار می گیرند، شایع ترین مدل سری پرچمداران، شایعه شده است که دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ، لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 5 برابر ، دوربین فوق العاده با زاویه دید بالا و سنسور ToF است و هر سه گوشی هوشمند ممکن است مجهز به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو باشد.

این ها فقط مشخصات موجود در مورد گوشی های هوشمند سری Galaxy S11 / S20 است، ما انتظار داریم که هرچه بیشتر به رویداد معرفی این پرچمدار سامسونگ نزدیک شویم، اطلاعات بیشتری در هفته های آینده جمع آوری شود ، بنابراین با ما همراه باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.