عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت عراق باید هرچه سریع تر مهاجمان خارجی را دور بریزد، تاکید کرد: اینکه آمریکایی ها در خاک عراق بی محابا دست به عملیات تروریستی می زنند یعنی حاکمیت عراق را نقض کرده اند.

دولت عراق هرچه سریع تر مهاجمان خارجی را دور بریزد

به گزارش قدس آنلاین،سیدامیرحسین قاضی زاده‌هاشمی اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را از روی استیصال خواند و گفت: رفتار شیطان رفتاری غیراستاندارد است، شیطان اگر قرار بود حقوق اولیه و انسانی را رعایت کند مرتکب رفتار شیطانی نمی‌شد.

نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آمریکا خود را بزرگ عالم می‌داند ادامه داد: به دلیل همین تصور، هر شخص، جریان یا کشوری که مانع سیاست های این کشور شده و منافع آنها را به خطر بیندازد با رویکرد خصمانه آمریکایی ها روبرو خواهند شد؛ آمریکایی ها سال ها بود که کینه سردار سلیمانی را در دل داشتند به طوریکه رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد که سال قبل باید این کار را می کرده که این نشان می دهد کینه آمریکایی‌ها جدید نیست.

وی افزود: آمریکایی در هر نقطه ای از منطقه غرب آسیا حضور می‌یافتند حضور حاج قاسم را می دیدند که اقتدار آمریکایی‌ها را به چالش کشیده بود، نکته این جاست که سردار سلیمانی یک عنصر از عناصر و فرزندان مکتب مقاومت بود که این طور داغ به دل آمریکایی ها گذاشت.

قاضی زاده به شهادت رساندن سردار سلیمانی را نوعی کینه ورزی و انتقام جویی خواند و گفت: آمریکایی ها با این کار تلاش کردند تا چهره و شخصیت تحقیر شده خود را در منطقه خاورمیانه بازسازی کنند زیرا با وجود اینکه چندین بار ضربه خورده بودند اما نتوانسته بودند پاسخی بدهند، ضمن اینکه آنها انتخابات ریاست جمهوری را هم پیش روی خود دارند که باید برای اقناع افکار عمومی دست به فضاسازی می زدند.

وی با یادآوری بروز اغتشاشات در ایران و عراق افزود: بروز چنین اتفاقاتی مقداری آمریکایی ها را در محاسبات شان به اشتباه انداخت به طوریکه آنها تصور کردند زمینه اجتماعی برای رسیدن به اهداف شان فراهم است بنابراین دست به ترور سردار سلیمانی زدند این در حالی است که بطن جامعه چیز دیگری می گوید و نشان داده خواهد شد که آمریکایی ها همانند گذشته در فکر و روش شان درگیر اشتباه شدند.

قاضی زاده روش آمریکایی ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را بی ارزش عنوان کرد و گفت: همه می دانند که بخشی از فرودگاه بغداد در اختیار آمریکایی ها است، در چنین شرایطی آمریکایی‌ها خودرو فردی را که در یک سفر کاملا رسمی، به دعوت مقامات رسمی و با استقبال رسمی به عراق سفر کرده را با پهپادی که از پایگاه دیوار به دیوار فرودگاه بلند شده هدف قرار می‌دهند، آیا این اقدام از کمترین ارزشی برخوردار است؟

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه حتی حاکمیت عراق برای آمریکایی ها بیاهمیت است، گفت: ما انتظار داریم دولت عراق و مجلس عراق با این اقدامات آمریکایی ها برخوردی جدی داشته تا حداقل از حیثیت خودشان دفاع کنند، با این رویه هر مهمانی که به عراق دعوت شود ممکن است خطر جانی آنها را تهدید کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت عراق باید هرچه سریع تر مهاجمان خارجی را دور بریزد، تاکید کرد: مقامات این کشور باید کاری کنند که آمریکایی ها خاک این کشور را ترک کنند زیرا آنها به راحتی و بی محابا در داخل خاک عراق عملیات تروریستی انجام می دهند.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.