در پی فراخوان جمعی از جوانان برای تحصن «اعزام برای خون خواهی» در فردوگاه مهرآباد تهران، از شب گذشته این تحصن در حال برگزاری است.

تجمع جوانان خواهان خونخواهی سردار سلیمانی در «مهرآباد»/حضور قمی و قاسمیان در جمع اجتماع‌کنندگان

قدس آنلاین: در پی شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه در اقدام تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد، جمعی از جوانان روز گذشته در بیانیه ای از عموم مردم سراسر کشور دعوت کردند تا در تحصن «اعزام برای خون خواهی» در فردوگاه مهرآباد تهران حضور یابند.

در پی این فراخوان، جمعی از جوانان از شب گذشته ساعت ۲۲ در ترمینال ۲ فرودگاه مهرآباد تهران حضور یافتند و تحصن خود را آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، در همان ابتدا حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام قاسمیان به جمع اجتماع کنندگان پیوستند.

همچنین تحصن کنندگان در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد تشکیل «شاخه مردمی نیروی قدس» را مطرح کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

فرماندهی معظم کل قوا

سلام علیکم

شهادت مظلومانه سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین ظالمان زمانه، آتشی سوزان بر دل مستضعفین جهان افکنده است. داغ سلیمانی بر دل‌های ماست و تا تحقق وعده‌ی انتقام سخت، آرام نخواهد شد.

اگر انقلاب خمینی کبیر با حضور مستمر و جهادی مردم در صحنه به بار نشست و استمرار آن نیز با حضور مردم محقق شد، دستاوردهای بی‌شمار فرزند خلف امام خمینی، سردار شهید سلیمانی، در حفظ امنیت کشور و مبارزه با استکبار و تروریسم نیز جز با همراهی مردم، تداوم نخواهد یافت. مرزهای انقلاب اسلامی امروز کیلومترها فراتر از مرزهای سرزمین ایران است و حراست از این مرزها، با نقش‌آفرینی مردم محقق خواهد شد.

بنابراین، ما امضاءکنندگان این نامه از آحاد مختلف مردم، از جنابعالی می‌خواهیم با تشکیل «شاخه‌ی مردمی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» موافقت کرده و دستورات لازم برای تشکیل آن را صادر فرمائید. ما به عنوان اولین گروه، آمادگی خود برای پیوستن به این شاخه و تشکیل جبهه واحد مستضعفین در برابر امریکای جنایتکار را اعلام می‌کنیم و برای مشارکت در انتقام سخت از قاتلان سردار شهیدمان، لحظه‌ها را می‌شماریم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.