برخی از مشخصات جانشین LG G8 ، پرچمدار آینده ال جی فاش شد و پیش بینی می‌شود این گوشی با moniker LG G9 روانه بازار شود.

"LG G9" با دوربین‌های چهارگانه عرضه خواهد شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، مشخصات جانشین LG G8 ، پرچمدار آینده ال جی فاش شد، پیش بینی می‌شود این گوشی با moniker LG G9 روانه بازار شود. با اینکه رندرها طراحی آن را نشان می دهند اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد اجزا داخلی آن نداریم، به نظر می‌رسد این دستگاه کاملاً شبیه LG G8X ThinQ باشد که در سال 2019 به بازار عرضه شد و پیش بینی می شود که این گوشی با یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش و یک صفحه نمایش بلند ساخته شده است که در فضایی بین 6.7 و 6.9 اینچ اندازه گیری می شود و رندرهای CAD شکافی از ناچ قطره‌ای و دوربین های چهارگانه را با فلاش دوتایی دارند .

این گوشی با اندازه گیری 169.4 mm x 77.6mm x 8.8 mm ساخته می‌شود  و تصاویر، دکمه های میزان صدا و دکمه پاور را در سمت چپ دستگاه نشان می‌دهد، در کنار این می‌توان یک جک صوتی 3.5 میلی متری و پورت USB Type-C را در دستگاه مشاهده کرد، جالب اینجاست که این نشت نشانگر وجود دکمه Google Assistant در LG G9 است ، در حالی که سیم آن در قسمت بالا قرار دارد.

مشخصات و ویژگی های LG G8X ThinQ

در LG G8X ThinQ ، دستگاهی با صفحه نمایش جداشونده ثانویه راه اندازی شد که دارای صفحه نمایش 2.1 اینچی است، از صفحه نمایش ثانویه می‌توان برای اجرای همزمان چندین برنامه یا بازی استفاده کرد در حالی که نمایشگر اصلی به عنوان یک کنترلر عمل می کند، این گوشی هوشمند دارای یک پنل 6.4 اینچی با وضوح کامل HD + OLED FullVision و یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است. LG G8X ThinQ به پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 855 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و می توان از طریق کارت microSD تا 2 ترابایت گسترش یابد.

در بخش دوربین، این دستگاه یک دوربین عقب دوتایی با سنسور اولیه 12MP با دیافراگم f / 1.8 و لنزهای زاویه باز 13MP Super با دیافراگم f / 2.4 ارائه می‌دهد، برای عکس‌های سلفی و تماس ویدیویی، این گوشی از یک دوربین 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9 بهره می برد.

این گوشی هوشمند سیستم عامل Android 9 Pie را با یک رابط کاربری سفارشی بوت می کند که به مصرف کنندگان امکان می‌دهد برنامه‌ها را روی صفحه‌های دوگانه به طور همزمان اجرا کنند و دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از Quick Charge 3.0 و USB Type-C است.

LG G8X ThinQ  در حالی که نمایشگر ثانویه Dual Screen در جعبه قرار دارد با برچسب قیمتی 49999 روپیه همراه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.