رویداد بزرگ CES به زودی برگزار می‌شود و ما انتظار داریم که عمده برندهای برتر فناوری در هفته‌های آینده محصولات جدیدی را به نمایش بگذارند و به بازار عرضه کنند.

 Dell از سری جدید لپ تاپ‌های پرطرفدار Latitude ۹۰۰۰ خبر داد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، رویداد بزرگ CES به زودی برگزار می‌شود و ما انتظار داریم که عمده برندهای برتر فناوری در هفته‌های آینده محصولات جدیدی را به نمایش بگذارند و به بازار عرضه کنند.

پیش از این رویداد، دل اعلام کرده است که به روزرسانی مدل محبوب XPS ۱۳ خود را با نمایشگر بزرگتر ، طراحی جدید و اجزا داخلی بهتر ارائه داده است، در کنار نسخه استاندارد، این شرکت همچنین XPS ۱۳ Developer Edition را معرفی کرده است. مدل XPS ۱۳  تقریباً مانند XPS ۱۳ ۲-in-۱ که در ماه مه گذشته به بازار عرضه شده است فقط طبق شایعات توانایی تاشو خود را از دست داده است، شرکت دل نیز از سری لپ تاپ‌های خود در Latitude ۹۰۰۰ خبر داد.

مشخصات (Dell XPS ۱۳ (۹۳۰۰ و XPS ۱۳ Developer Edition

Dell XPS ۱۳ محبوب‌ترین لپ تاپ این شرکت بوده است، صفحه نمایش این لپ تاپ XPS Infinity Edge نامیده می‌شود. Dell دستگاه را با کم کردن فضای قسمت زیرین و ارائه نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱.۵ درصد، دستگاه به روز کرده است، این شرکت می گوید که توانسته است صفحه نمایش ۱۳.۴ اینچی را در ضریب فرم ۱۱ اینچی قرار دهد، مدل جدید از یک نمایشگر بلند در نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ برخوردار است و در انواع نمایشگر FHD + و ۴K با پشتیبانی از HDR و Dolby Vision ارائه می شود.

از نظر طراحی ، XPS ۱۳ دارای یک صفحه نمایش بزرگتر و یک صفحه کلید لبه به لبه است، دل می‌گوید مدل های ۲۰۲۰ با استفاده از آلومینیوم ماشینکاری شده، الیاف کربن، شیشه بافته شده و کورنینگ گوریلا گلس سخت طراحی شده‌اند.

در قسمت سخت افزاری ، ۲۰۲۰ XPS با آخرین گزینه‌های پردازنده ۱۰ نانومتری از Core i۳ تا Core i۷ کار می کند، از این لپ تاپ می توان در تنظیمات مختلف RAM و حافظه ذخیره سازی تا ۳۲ گیگابایت LPDDR۴x و ۲ ترابایت حافظه SSD بهره برد، این لپ تاپ توسط یک باتری ۵۲Wh پشتیبانی می‌شود که گفته می‌شود تا ۱۹ ساعت در مدل های FHD + عمر می‌کند، XPS ۱۳ مجهز به دو درگاه Thunderbolt ۳ ، کارت‌خوان microSD و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری است و این لپ تاپ همچنین از خواننده اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور نیز بهره خواهد برد.

Dell همچنین از نسخه توسعه دهنده XPS ۱۳ مبتنی بر لینوکس خبر داد، این نسخه با Ubuntu ۱۸.۰۴ LTS سرو کار داشته  و عمدتاً به توسعه دهندگان اختصاص دارد، نسخه توسعه دهنده نیز بیشتر مشخصات را از مدل استاندارد ۲۰۲۰ حفظ می‌کند.

مشخصات  Dell Latitude ۹۰۰۰

دل دو لپ تاپ جدید را در یک سری جدید Latitude ۹۰۰۰ با هدف کاربران تجاری معرفی کرده است، این مجموعه شامل Latitude ۹۵۱۰ است - یکی با طراحی صدفی و دیگری دستگاه قابل تبدیل ۲ در ۱ است، هر دو لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۵ اینچی با رزولوشن FHD هستند و از شاسی آلومینیومی بهره می‌برند. مدل تبدیلی از صفحه لمسی پشتیبانی می‌کند و در فاکتورهای مختلفی قابل استفاده است، هر دو لپ تاپ دارای یک خواننده اثر انگشت و وب کم با سنسورهای IR برای تأیید اعتبار Windows Hello هستند.

در داخل دستگاه، سری Latitude ۹۰۰۰ مجهز به پردازنده‌های چهار هسته‌ای ۱۰ اینتل با گرافیک UHD اینتل است، این دستگاه تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR۳ را در خود جای داده و حداکثر ۱ ترابایت حافظه SSD را در اختیار شما قرار می دهد.

هر دو لپ تاپ با یک مودم Qualcomm X۵۵ ۵G آماده عرضه هستند و دستگاه‌ها ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کنند. مدل استاندارد Latitude ۹۵۱۰ با سیستم عامل Ubuntu نیز موجود است، دل ادعا می‌کند که لپ تاپ های Latitude ۹۵۱۰ بیشترین عمر باتری را تا ۳۰ ساعت با ExpressCharge برای شارژ سریع ارائه می‌دهند و این لپ تاپ ها همچنین با استفاده از خصوصیات مختلف حریم خصوصی برای امنیت داده ها ارائه می‌شوند.

لپ تاپ‌های Dell Latitude ۹۵۱۰ با مجموعه ای از گزینه های اتصال از جمله Wi-Fi ۶ ، Bluetooth ۵ ، دو درگاه Thunderbolt ۳ ، یک کانکتور USB ۳.۱ Gen۱ Type-A ، خروجی HDMI ، کارت خوان microSD و جک ۳.۵ میلی متری همراه هستند، مدل قابل تبدیل همچنین اتصال ۵G را با eSIM یا سیم قابل جابجایی ارائه می دهد.

قیمت و در دسترس بودن Dell XP ۱۳ و Latitude ۹۰۰۰

Dell XPS ۱۳ ۲۰۲۰ از ۷ ژانویه با قیمت ۹۹۹ دلار در دسترس خواهد بود و نسخه Developer Edition با قیمت ۱۱۹۹ دلار از ماه فوریه عرضه می‌شود.

در مورد سری Latitude ۹۰۰۰ ، مدل های استاندارد و قابل تبدیل نیز از ۲۶ مارس در دسترس خواهند بود و قیمت Latitude ۹۵۱۰  در حدود ۱۷۹۹ دلار تعیین شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.