الحشد الشعبی اعلام کرد که پیکر ابو مهدی المهندس به همراه پیکر سپهبد قاسم سلیمانی برای انجام آزمایش دی‌ان‌ای به تهران منتقل شده و پس از آزمایش به نجف برای خاکسپاری منتقل می‌شود.

پیکر «ابومهدی المهندس» چرا به ایران منتقل شد؟

قدس آنلاین؛  الحشدالشعبی اعلام کرد که پیکر «ابومهدی المهندس» برای انجام آزمایش دی‌ان‌ای به تهران منتقل شده و پس از انجام‌ آزمایش‌ها به نجف باز می‌گردد و در قبرستان «وادی‌السلام» به خاک سپرده خواهد شد.

الحشدالشعبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شدت انفجار حمله تروریستی بامداد جمعه، تکه‌های پیکر ابومهدی المهندس با تکه‌هایی از پیکر یکی دیگر از شهدای الحشد الشعبی و پیکر سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ترکیب شده است.

در این بیانیه آمده است که پس از انجام عملیات دی‌ان‌ای،‌ پیکر المهندس به عراق بازخواهد گشت تا طبق وصیت وی، در قبرستان وادی‌السلام به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاها ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    1 0
    الهی بمیرم براشون ناخودآگاه یاد حضرت زینب (س )افتادم: حضرت زینب‌(س) در پاسخ، با صلابت فرمودند: «ما رأیت الا جمیلا، هؤلاء قوم کتب الله علیهم القتل فبرزوا الی مضاجعهم...». من جز زیبایی ندیدم. آنها افرادی بودند که خدای متعال شهادت را برایشان نوشته بود و در این جایگاه قرار گرفتند.