رئیس فراکسیون مستقلان مجلس در تشریح جزئیات نشست صبح امروز (یکشنبه) گفت: این فراکسیون قرار است با مجموعه‌های سیاسی پارلمان‌های منطقه برای اخراج آمریکایی‌ها رایزنی کند.

مجلس برای اخراج آمریکایی‌ها از منطقه با پارلمان‌ها رایزنی می کند

قدس آنلاین: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات نشست صبح امروز (یکشنبه ۱۵ دی) این فراکسیون، با تاکید بر اینکه آمریکا راس مدیریت تروریسم دنیاست گفت: حادثه تلخ و ناگوار ترور سردار شهید قاسم سلیمانی قلب مردم ایران را به درد آورد و پرده از چهره پلید آمریکایی‌ها برای همیشه کنار کشید و نشان داد مبارزه با تروریسم شعارهای غیر واقعی است. 

وی با بیان اینکه فراکسیون مستقلان مجلس جلسه ای را با حضور برخی مسئولین دستگاه‌های امنیتی کشور از جمله سازمان اطلاعات سپاه تشکیل داد تا ابعاد ترور سردار قاسم سلیمانی را بررسی کند افزود: سرمایه بزرگی همانند سردار قاسم سلیمانی باید به نحو شایسته‌تری محافظت می‌شد تا شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

رئیس فراکسیون مستقلان مجلس  همچنین تصریح کرد: مقرر شد برنامه‌های آتی دستگاه‌های امنیتی کشور برای محافظت از مسئولین ارائه شود.

جعفرزاده گت: سردار سلیمانی همواره عاشق شهادت بود و به کرات طی ماه‌های اخیر از دوستان خود طلب دعای شهادت می‌کرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها با تصور اینکه با حذف سردار سلیمانی در بخشی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختلال ایجاد می‌کند چنین اقدامی کرد غافل از اینکه هزاران سردار سلیمانی رویش کرده است.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اظهار داشت: مجلس در کنار دولت، نیروهای نظامی و انتظامی برای خروج آمریکایی‌ها از منطقه  تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و در این راستای با پارلمان‌های کشورهای منطقه رایزنی می‌کنیم تا فعال شوند. 

وی گفت: این فراکسیون با مجموعه‌های سیاسی پارلمان‌های منطقه برای خروج آمریکایی‌ها ارتباط برقرار خواهد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.