رییس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب برای عرض تبریک و تسلیت در منزل شهید ابومهدی مهندس در تهران حضور یافتند.

فرماندهان ارشد نظامی در منزل شهید ابومهدی مهندس حضور یافتند

قدس آنلاین: در پی شهادت سردار رشید اسلام شهید ابومهدی مهندس معاون حشد الشعبی عراق در عملیات تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به همراه شهید حاج قاسم سلیمانی، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همراه با سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب برای عرض تبریک و تسلیت در منزل شهید ابومهدی مهندس حضور یافتند.

امروز همچنین سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی سپاه قدس همراه با حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس برای عرض تبریک و تسلیت در منزل شهید ابومهدی مهندس حضور یافت.

این دو مقام عالی رتبه نظامی زمان تفقد از همسر و فرزندان مراتب تبریک و تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده این شهید والامقام ابراز داشتند و همچنین خانواده این شهید بزرگوار و مراتب تشکر و قدردانی خود را از ابراز لطف و عنایت رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه  هم به همراه با سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه برای عرض تبریک و تسلیت در منزل شهید ابومهدی مهندس حضور یافتند.
شهید ابومهدی مهندس صبح روز جمعه به همراه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
پیکر شهدای مقاومت روز گذشته با حضور پرشور مردم عراق در شهرهای مختلف تشییع و بامداد امروز به ایران منتقل شدند.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.