رئیس کمیته امداد فریمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت این اداره و نیکوکاران، ۶۴ زوج جوان نیازمند تحت حمایت راهی خانه بخت شدند.

آغاز زندگی ۶۴ زوج فریمانی با دستان پرمهر خیرین

به گزارش قدس آنلاین، حسن تجرد فریمانی در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد فریمان افزود: کمیته امداد درنظر دارد تا با ترویج زندگی های علوی و فاطمی و به دور از هرگونه تجملات زوجهای تحت حمایت خود را راهی خانه بخت کند و بیش از هرمساله ای به تداوم زندگی آنها می اندیشد.

وی بر ضرورت ارائه خدمات همراه با پیوست فرهنگی اشاره داشت و ادامه داد: لازمه دریافت کمک هزینه ازدواج و یا جهیزیه گذراندن دوره های آموزش خانواده و کسب مهارت های زندگی در بخش های مختلف است که این موضوع به کیفیت زندگی و استحکام آن کمک می کند.

تجرد فریمانی اظهار کرد: کمیته امداد فریمان ۶۴ نوعروس نیازمند و تحت حمایت خود را با اعتبار ۲۲۵ میلیون تومان و تامین از محل منابع داخلی این نهاد و مشارکت خیران راهی خانه بخت کرده است.

رئیس کمیته امداد فریمان با اعلام اینکه ۱۲ درصد از خانوارهای مددجو دارای دختران در سن ازدواج هستند، اعلام کرد: ۲۹۶ دختر مددجو در سن ازدواج قرار دارند که از کمیته امداد خدمات متفاوتی در بخش های فرهنگی، تحصیلی و اشتغال دریافت می کنند.

وی با عنوان اینکه ۳۸ درصد از خانوارهای تحت حمایت این اداره شهری و مابقی روستایی هستند، یادآور شد: اکنون این اداره به سه هزار و ۱۴۴ خانوار مشتمل بر پنج هزار و ۲۷۵ نفر خدمات ارائه می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.