عزاداران در مشهد الرضا نماز ظهر را در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به جماعت اقامه کردند.

اقامه نماز ظهر عزاداران در خیابانهای منتهی به حرم مطهر رضوی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از عزاداران منتظر ورود پیکرهای مطهر شهیدان، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در مشهد نماز ظهر و عصر  امروز را در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر  امام رضا (ع) به جماعت اقامه کردند.

این افراد از ساعاتی قبل منتظر ورود پیکر شهیدان مقاومت به مشهدالرضا (ع)   هستند  و در کوچه‌ها وخیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی عزاداری و سوگواری می‌ کنند.

مردم ولایتمدار در مشهد الرضا در حالی که  بی صبرانه منتظر ورود پیکر های مطهر  شهیدان مقاومت هستند تا در مراسم تشییع و وداع این شهیدان حضور یابند هنگام طنین انداز شدن نوای ملکوتی اذان ظهر  در صفهای منظم و پیوسته نمازشان را به جماعت اقامه کردند.

بنابر اعلام کمیته اطلاع رسانی مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در مشهد الرضا ساعت ۱۴ امروز ۱۵ دی در میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم رضوی آغاز می‌شود.

مراسم وداع با پیکر شهدای مقاومت نیز امروز در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود و پس از آن پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی و چهار شهید دیگر به تهران منتقل  و سرانجام پیکر مطهر سردار دل‌ها در کرمان به خاک سپرده می‌شود.

در مراسم تشییع این شهدا که سرپرست نیروهای حشدالشعبی عراق نیز حضور دارد، پیکر مطهر شهید "ابومهدی المهندس"پس از تشییع از حرم مطهر رضوی به نجف منتقل می‌شود

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.