همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: رانندگان وانت بارهای برون شهری تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

وانت بارها برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده بیان کرد: با توجه به اینکه تخصیص سهمیه سوخت به وانت بارها از بهمن ماه امسال براساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل (بارنامه) انجام می شود، همه رانندگان و مالکان وانت بار برای فعالیت در جاده های برون شهری باید برای دریافت بارنامه نسبت به اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان اقدام کنند.

پناهنده افزود: بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل ونقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل ونقل جاده ای برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل (بارنامه) است.

وی ادامه داد: این اقدام به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده های کشور انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان یادآور شد: به همین منظور دستورالعمل های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری تدوین و شرایط برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل شده است.

پناهنده تأکید کرد:  در صورتی که وانت بارهای بین شهری نسبت به دریافت اسناد حمل (بارنامه) اقدام نکنند با کاهش سهمیه مواجه خواهند شد.

وی درباره نحوه ثبت رانندگانی که تاکنون کارت هوشمند دریافت نکرده اند، گفت: رانندگان باید به مراکز مجاز ثبت‌نام از جمله دفاتر پیشخوان و انجمن های صنفی رانندگان گالا در استان مراجعه کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به تمام رانندگان و مالکان وانت بارهای بین شهری توصیه کرد هرچه سریعتر به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا در ماه های آتی از بابت فعالیت حمل و نقلی و اختصاص سوخت ناوگان خود دچار مشکل نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.