خوزستان_ آبروی آمریکا رفت و دست پلیدش در جهان رو شد آن هم وقتی حاج قاسم به آرزوی دیرینش رسیده است.

دل هزاران اهوازی فرش راه سردار دلها شد/ روز واقعه برای خوزستان/ خداحافظ سردار+ فیلم

قدس آنلاین به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ۱۵ دی  ۹۸ ساعت ۶صبح است و اهواز امروز را زودتر شروع کرده، جمعیت زیادی جمع شده اند و تقریبا تمام مسیرها شلوغ اند.
ساعت ۶ونیم افزایش جمعیت باور نکردنی است.
ساعت ۷ مسیر عبور منتهی به میدان ساعت جا سوزن انداختن نیست و عبور خودروها از زیر پل امانیه تقریبا غیر ممکن شده.

عقربه ها روی ۸ می ایستد همان ساعت دیدار، بوی عطر نرگس می رسد، زن و مرد، کودک و سالخورده می دوند برای رسیدن . تلاقی فوج جمعیت زیر پل امانیه تمام منطقه را سیاه از جمعیت می کند.
مردم منتظرند، منتظر رسیدن سردار دلها، هنوز پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی نرسیده، جمعیت آنقدر زیاد است که اندک حرکت ها برای پیش رفتن غیر ارادی است، شعارها شروع می شود.
"الله اکبر"
"سردار دلاور، شهادتت مبارک"
"این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"
زنی که با کودک خود به  مراسم آمده، عنوان می کند: مجاهدت او خالصانه بود و جز به کسب رضای خداوند راضی نمی شد، ما نیز آمده ایم تا تلافی کوچکی باشد برای جانفشانی حاج قاسم.

 دختر بچه هفت ساله فریاد میزند: سردار سلیمانی شهادتت مبارک، ما راه تو را ادامه می دهیم.
از پدر دخترک درباره ی احساسش می پرسم و او یک بیت برایم می خواند " دلی دارم در آتش خانه کرده،  میام شعله ها کاشانه کرده..."
مردی که از شهرستان امیدیه آمده می گوید: "مگه میشه با کسی که پدر تو کشته پدر کشتگی نداشته باشی؟ از امروز ما با آمریکا پدرکشتگی داریم." آمده ایم تا اجنبی بداند عرب و عجم ایران یکی هستیم.
جمعیت به سمت میدان مولوی می روند  تا مراسم باشکوه تشیع پیکر مطهر سرلشکر سلیمانی و دیگر شهدای حمله اخیر آمریکا با حضور هزاران تن از مردم اهواز انجام شود.
یکی دیگر از شرکت کنندگان در مراسم می گوید: خوزستانی ها در اهواز جمع شده اند تا دلهایشان را فرش راه سردار سلیمانی کنند، گرچه این وداع جانگداز است، اما آبروی امریکا رفت و دست پلیدش در جهان رو شد آن هم وقتی حاج قاسم به آرزوی دیرینش رسیده است.
 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در سخنرانی خود با تاکید بر اینکه مردم خوزستان دگر بار تاریخ ساز شدند، اظهار می کند: حضور پرشور مردم از تمام شهرها برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد.
شریعتی ‌با اشاره به اینکه سردار سلیمانی هم در دوران دفاع مقدس و هم در بحران‌های اخیر خوزستان و به خصوص در سیل اخیر حضوری پدرانه داشت، می گوید: مردم خوزستان خاطرات خوبی را با فرمانده محبوب جبهه مقاومت داشتند. به خود می بالم که در میان جمعیتی قرار گرفتم که هیچ وقت از آرمان‌های نظام، رهبر و انقلاب کوتاه نمی‌آیند. مردم خوزستان بار دیگر نشان دادند که شایسته‌ترین میزبان برای سردار سلیمانی بودند.
وی ضمنن تقدیر و تشکر از اقشار مختلف مردم خوزستان راز محبوبیت سردار سلیمانی را مردمی بودن این شخصیت بین‌المللی دانست.

به دلیل ازدحام جمعیت، مردم به مصلای امام خوانده می شوند در میان راه، حاج غلامرضا ماندنی از نیروهای سپاه قدس و فرمانده محور مقاومت نیز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین توضیح می دهد: اگر قاسم سلیمانی را مطالعه کنیم پی می برید وی با عبادت و و از خود گذشتن  ثابت کرد برای رسیدن به عبودیت همین دو راه را داریم.
حاج قاسم از جان و سلامت و زندگی خود گذشت تا زندگی مردم امروز تکمیل شود، اگر سردار دل ها محور مقاومت را تشکیل نمی داد امروز داعش، آمریکا و اسرائیل غاصب جهان اسلام را بلعیده بودند.
 ماندنی با اشاره به اینکه امنیتی که حاج قاسم به ما هدیه داد نه فقط در ایران بلکه در تمام مناطق مسلمان مثل قلب بلیوی، آفریقا و ...نیز امید را به مسلمانان هدیه کرد می گوید: سردار سلیمانی عقبه مبارزه با اسرائیل تا دندان مسلح را برای مسلمانان تضمین کرد، امیدوارم ما میراث دار او باشیم .
 پرچم حاج‌قاسم بر زمین نخواهد ماند چرا که او فقط ما ناجی مسلمانان نبود، بلکه با مبارزه با داعش ناجی اروپاییان و مسیحیان نیز معرفی شد.

سردار با بدرقه مردم در مصلای امام اهواز که بسیاری از عاشقانش که از راه دور آ مده اند، شب گذشته را در آن سپری کرده بودند از خوزستان خارج شد تامیهمان مردم مشهد باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.