رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: همه جهانیان باید ترور سردار سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار را محکوم و مرتکبان آن را مجازات کنند.

جهانیان بایدترور سردار سلیمانی رامحکوم کنند/خط مقاومت ضعیف نمی‌شود

قدس آنلاین: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: برادران و خواهران گرامی، ملت مسلمان و مبارز ایران، سلام بر شما. بنده از سرزمین مبارک فلسطین، سرزمین جهاد و مبارزه و از قدس قبله نخست مسلمانان می آیم.

اسماعیل هنیه گفت: ما به ایران آمده‌ایم تا به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران، شهادت فرمانده بزرگ، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت و تعزیت بگوییم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: ما به اینجا آمده‌ایم تا به خانواده شهید سلیمانی و فرزندان او و همه بستگانش و همچنین پرچمداران مقاومت علیه توطئه‌های صهیونیستی و آمریکایی تسلیت بگوییم.

وی اظهار داشت: ما امروز در اینجا حضور داریم تا احساسات صادقانه و خالصانه خود را در برابر برادری عزیز و فرماندهی شهید ابراز بداریم. فرماندهی که در راه فلسطین و مقاومت فداکاری‌های بسیار زیادی کرد تا به جایگاهی که امروز رسیده است، رسید و شهید سلیمانی باعث افزایش توان، نیرومندی، پایداری و نتایج مثبت این مقاومت شد.

اسماعیل هنیه بیان کرد: ما اعلام می‌کنیم که این جنایت وحشیانه ای که آمریکایی‌ها مرتکب شده‌اند، نشان دهنده روحیه جنایت‌کارانه آنان است که این همه جنایت‌ها و خونریزی‌ها را در سرزمین فلسطین باعث شده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: همان روحیه جنایت‌کارانه‌ای که دیروز باعث ترور و شهادت فرمانده شهید سلیمانی شد، پوششی به رژیم صهیونیستی و اشغالگران صهیونیسم می‌دهد که مرتکب جنایت‌های بسیار زیادی در سرزمین فلسطین شوند و فرماندهان و رهبران مقاومت فلسطین را ترور کنند.

وی تأکید کرد: این جنایت شایسته و نیازمند آن است که همه جهانیان آن را محکوم کنند و مرتکبان آن را مجازات کنند.

اسماعیل هنیه تصریح کرد: سرزمین فلسطین در رویارویی با توطئه‌های صهیونیستی و با توطئه و هژمونی آمریکا در منطقه هرگز شکست نخواهد خورد، تردید نخواهد کرد و ضعیف نخواهد شد و همواره در خط ثابت مقاومت خواهد ماند تا زمانی که اشغالگران را از سرزمینشان به یاری خداوند بیرون برانیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: من اعلام می‌کنم که پروژه مقاومت در سرزمین فلسطین همچنان ادامه خواهد یافت و سست نخواهد شد و عقب نشینی نخواهد کرد و این ترورها و شهادت‌ها، بر توانمندی، ثبات، استقامت و اصرارمان در ادامه راه خواهد افزود و ما این راه را تا آزادی قدس و سرزمین فلسطین و آزادی اراده مردم منطقه ادامه خواهیم داد.

وی اظهار داشت: فرمانده شهید سلیمانی همه زندگی خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین به سر برد و در رأس فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و وی شهید قدس است. بنده اعلام می‌کنم مقاومتی که در لبنان پیروزی‌هایی را به دست آورد و در غزه پیروز شد، حتماً در نبرد سرنوشت‌ساز آینده علیه صهیونیست‌ها پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.