نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس، تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان‌رضوی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) با صدور پیامی مشترک، از مردم شهید پرور استان بویژه شهر مقدس مشهد که با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت، حماسه‌ای ماندگار آفریدند، قدردانی کردند.

قدردانی مسئولان از حماسه‌آفرینی مردم شهیدپرور مشهد در بدرقه باشکوه پیکر سردار بزرگ اسلام

به گزارش قدس آنلاین،  متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
تا دیروز سردار دل‌ها در میدان مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن‌ها حماسه می‌آفرید، امروز، این مردم بودند که در غیاب او، حماسه‌ای از جنس عشق و ارادت آفریدند.
همشهری‌ها و مردم غیور خراسان، امروز سنگ تمام گذاشتند و با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت در جوار بارگاه منور رضوی، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند که در تاریخ به ثبت خواهد رسید.
بدینوسیله لازم می‌دانیم از عموم زائرین و مجاورین حریم ملائک پاسبان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام  و هم استانیهای عزیز  قدردانی کرده و سر تعظیم در برابر قدرشناسی شان  از سال‌ها مجاهدت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرود آوریم.
قطعا این حضور پرشور و اگاهانه شما مردم عزیز، زمینه تحقق  انتقام سختی را که رهبری معظم انقلاب اسلامی وعده دادند را فراهم می نماید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس، سید احمد علم الهدی
تولیت آستان قدس رضوی، احمد مروی
استاندار خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی
فرمانده سپاه امام رضا(ع)، یعقوبعلی نظری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.