گیلان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ویژه‌برنامه‌های شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تا هفتمین روز شهادت این سردار بزرگ جبهه مقاومت در ۱۱۲ بقعه شاخص گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در ۱۱۲ بقعه متبرکه گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه گیلان ،حجت الاسلام ستار علیزاده ، سردار سلیمانی را مالک‌اشتر امام خامنه ای توصیف کرد و گفت: این مرد بزرگ یک عارف مجاهد بود.

وی سردار سلیمانی را نمونه افرادی دانست که خیرات و برکات آنها پس از رفتن ظاهری آنان از این دنیا هم شامل مردم جامعه می شود، و افزود: وحدت و انسجام ایران اسلامی در عزاداری برای این شهید بزرگ جبهه مقاومت بیانگر این مدعاست.

علیزاده گفت: بقاع متبرکه گیلان نیز همراه با بقاع متبرکه سراسر کشور در سوگ این مجاهد با اخلاص کشور سیاه پوش می‌شوند و پرچم مشکی در این اماکن مقدس به اهتزاز در می‌آید.

وی تأکید کرد: ویژه‌ برنامه‌های شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تا هفتمین روز شهادت این سردار بزرگ جبهه مقاومت در ۱۱۲ بقعه شاخص گیلان برگزار می شود. سخنرانی یادگاران دفاع مقدس، فرماندهان نیروی مقاومت بسیج و وعاظ برجسته استانی از مهمترین بخش های مراسم نکوداشت سردار سلیمانی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، خاطرنشان کرد: ادارات اوقاف شهرستان های گیلان یک مراسم محوری در هر شهرستان با حضور هیئات مذهبی و مداحان برجسته برگزار می‌کنند.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب با عرضه کتاب های متناسب با موضوع مقاومت علیه استکبار در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: روحانیون بومی حاضر در خیمه‌های معرفت نیز به تبیین محورهای مقاومت و دستاوردهای مدافعان حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌پردازند.

علیزاده از برگزاری ۱۶ محفل انس با قرآن کریم در بقاع شاخص استان گیلان خبرداد و گفت: مراسم محوری محفل انس با قرآن کریم، پنجشنبه بعد از نماز مغرب در خواهر امام رشت به مناسبت هفتمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.