رئیس نظام پرستاری شهرستان های بردسکن و کاشمر گفت: یک چهارم پرستاران بیمارستان ها و مراکز بهداشتی شهرستان های بردسکن ، کاشمر و خلیل آبادبه صورت طرح فعالیت می کنند و به علت کمبود پرستار مجبور هستیم طرح آنها را تمدید کنیم.

به ازای هر تخت بیمارستانی در بردسکن   ۸  دهم درصد پرستار وجود دارد/۲۵درصد پرستاران کاشمر، خلیل آباد و بردسکن به صورت طرح فعالیت دارند

به گزارش قدس آنلاین، رئیس نظام پرستاری شهرستان های بردسکن و کاشمر گفت: درمجموعه این سه  شهرستان  ۷۰۰ نفر عضو سازمان نظام پرستاری در بیمارستان ها ، مراکز خصوصی و خیریه ها مشغول به فعالیت هستند.

مجید رضا زاده عمده مشکلات و دغدغه پرستاران را بی عدالتی در شبکه و مباحث مالی اعلام کرد و گفت:  یک چهارم پرستاران بیمارستان ها و مراکز بهداشتی شهرستان های بردسکن ، کاشمر و خلیل آباد طرحی هستند و به علت کمبود پرستار مجبور هستیم  طرح آنها را تمدید کنیم. 

وی  افزود:  هم اکنون به ازای هر تخت بیمارستانی  ۸  دهم درصد پرستار وجود دارد و درصورتی که هرسال ۱۰  هزار نفر پرستار استخدام شوند باز هم با توجه به تعداد پرستارانی که بازنشسته  می شوند و همچنین افزایش تخت های بیمارستان ها تعداد پرستاران  برابری می کند.

رئیس نظام پرستاری شهرستان های بردسکن و کاشمر اعلام کرد: با گذشت ۱۳ سال از  مصوبه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مجلس شورای اسلامی هنوز این قانون در کشور اجرا نشده است که می طلبد متولیان  امر این قانون را درکشور عملیاتی کنند.

بردسکن در جنوب غربی خراسان رضوی قرار دارد.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.