هشتاد و هشتمین نشست «عصرانه داستان نویسان رضوی» همراه با روایت خاطراتی از سردار دل‌ها؛ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد برگزار می‌شود.

«عصرانه داستان نویسان رضوی» با یادی از سردار دل‌ها برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، هشتاد و هشتمین نشست «عصرانه داستان‌نویسان رضوی در سه‌شنبه‌های به‌نشر» معطر به حضور خانواده‌های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم خواهد بود.

نشست «عصرانه داستان نویسان رضوی» در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی- ترویجی «در پناه کلمات» در سومین سال برگزاری با حضور نویسندگان پیشکسوت مشهدی و نوقلمان داستان نویس در مشهد برگزار می‌شود.

هشتاد و هشتمین نشست با روایتگری حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد؛ رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و معاون فرهنگی لشکر فاطمیون همراه خواهد بود.

خوانش داستان‌های حوزه مقاومت و ادبیات پایداری به همراه کتاب «حاج قاسم؛ جستاری در خاطرات شهید» به کوشش علی اکبر مزدآبادی با حضور خانواده‌های معظم شهدا از دیگر بخش‌های این نشست است.

بر اساس گزارش روابط عمومی به‌نشر، هشتاد و هشتمین نشست «عصرانه داستان‌نویسان رضوی در سه‌شنبه‌های به‌نشر» روز سه شنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۷ در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات آستان قدس رضوی واقع در خیابان امام خمینی(ره) مشهد رو به روی باغ ملی برگزار می‌شود و ورود برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

برپایی محفل «عصرانه داستان نویسان رضوی» به همت انتشارات به‌نشر و با حضور نویسندگان خراسانی هر هفته و به صورت مستمر از نکات قابل توجه این جلسات است که با دبیری سعید تشکری از نویسندگان مطرح کشور، مدرس ادبیات داستانی و دراماتیک و عضو کانون جهانی منتقدان   ITCA به داستان‌خوانی، آموزش، نقد و بررسی آثار نویسندگان نوقلم با محوریت امام‌رضا(ع) اختصاص دارد و این هفته به مناسبت شهادت سردار دل‌ها با یادی از شهید حاج قاسم سلیمانی برپا خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.