همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: سردارحاج قاسم سلیمانی متعلق به جهان اسلام است.

سردارحاج قاسم سلیمانی متعلق به جهان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین ، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برگزاری مراسم شب هفت سردار سلیمانی و سالگرد شهادت حاج سعید اسلامیان، شهید شاخص همدان اظهار کرد: روز جمعه خبر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی رسید، خبری که بسیار سخت و ناگوار بود و هست.

مجیدی با بیان اینکه سردار سلیمانی ۴۱ سال از خود رشادت نشان داد و سرباز اسلام بود گفت: تبعیت ایشان از رهبر انقلاب بسیار مثال‌زدنی است و همه امروز از او به نیکی یاد می‌کنند.

وی بیان کرد: امام (ره) فرموده‌اند که همه باید فدای نظام و اسلام شویم و بقای نظام و اسلام از همه مهمتر است؛ شهادت سردار سلیمانی هم در مسیر بقای اسلام و نظام بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه مردم همدان به خصوص خانواده شهدا از دقایق اول شهادت سردار سلیمانی درخواست برگزاری برنامه‌هایی را در همدان داشتند که در سراسر استان نیز این برنامه‌ها برگزار شده است افزود: مردم همدان در روز شهادت ایشان بعد از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمدند و حرکت ناجوانمردانه آمریکا را محکوم کردند.

مجیدی با بیان اینکه در نقاط مختلف استان مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود و تدبیر شد که همزمان با تدفین پیکر مطهر ایشان در کرمان؛ در شهر همدان نیز مراسم باشکوهی برگزار شود عنوان کرد: روز سه شنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در میدان امام (ره) این مراسم برگزار می شود تا بزرگداشتی برای این رزمنده بزرگ جهان اسلام داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز حاج قاسم سلیمانی مختص ایران نیست و متعلق به جهان اسلام است گفت: دشمنان نتوانستند این موضوع را تحمل کنند و جنایت بزرگی را آفریدند اما شهادت ایشان موهبت الهی شد که جهان اسلام را به حرکت درآورده و حتی در کشورهای اروپایی شاهد محکومیت جنایت آمریکا هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: با تمام وجود آرزو می‌کنیم ریختن خون پاک شهید سردار سلیمانی  زمینه‌ساز ظهور مهدی(عج) شود، امروز هم می‌بینیم که سربازان امام زمان(عج) جهانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم روز سه‌شنبه با هر نیتی که باید از این خادم و سرباز ولایت تجلیل کند در میدان امام(ره) حضور داشته باشد گفت: البته سابقه مردم همدان در تجلیل از بزرگان این وطن جز این نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.