خراسان شمالی- حاج قاسم سلیمانی تنها یک نام نیست کوهی است سرافراز در تاریخ اسلام، عشقی بی پایان در رگها، که شهادت آرزوی دیرینه و مدال افتخار او بود.

صبح جمعه وقتی خبر شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را هنگام دعای ندبه از سیمای جمهوری اسلامی شنیدم برای لحظاتی فکر و ذهنم و قلبم از کار افتاد خبر باورنکردنی بود و غیرقابل تصور ابتدا تصور کردم شاید خبر شایعه باشد انتظار میکشیدم که تکذیب شود ولی وقتی پیام رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز را شنیدم یقین حاصل کردم که خبر واقعیت دارد و علمدار انقلاب لقاءالله پیوسته است حضرت آقا مالک اشتر خویش را از دست داده است و فاتح دلها به دست شقی ترین انسان‌های عالم و به دستور بزرگترین تروریست تاریخ بشریت ناجوانمردانه ترور شده است ترورحاج قاسم سلیمانی ترور عزت- شرافت و آزادمردی اقتدارو امنیت و صلح بود.

 حاج قاسم سلیمانی تنها یک نام نیست کوهی است سرافراز در تاریخ اسلام، عشقی بی پایان در رگها، که شهادت آرزوی دیرینه و مدال افتخار او بود.

 شهید حاج قاسم سلیمانی برای امت اسلام و ملت عظیم الشان ایران اسلامی سربازی فداکار- فرمانده ای شجاع- شخصیتی کم نظیر بود که طراز انقلاب اسلامی را در منطقه بالا برد.

امروز ایران اسلامی یک‌پارچه سوگوار فرمانده شجاع خویش است همه مردم از هر فکر و تفکری، هر جناحی و حزبی همه سوگوارند و به فرمانده شجاع خویش افتخار می کنند.

یقیاً خون مطهر سردار سلیمانی و شهدای مقاومت و المهندس باعث وحدت همبستگی مردم ایران عراق شد. برکت خون مقدس سردار شهید اتحاد- همدلی و همبستگی بزرگ ملی را در بین ملت آزاده ایران اسلامی رقم زد و تمام ایرانیان را یک دل و یک صدا کرد.

امروز حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد آزادگی و مبارزه و مقاومت از مرزهای ایران اسلامی گذشته است و به عنوان یک جریان و رخداد بزرگ در منطقه مطرح است و افکار او و راه پرافتخار او همواره زنده و پویا خواهد بود و هزاران حاج قاسم سلیمانی بلکه میلیونها تربیت خواهد شد.

راز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی توانایی- شجاعت نظامی از یک سو و اخلاص- مبارزه با نفس-مهرورزی و تعامل- حضور شجاعانه در مقابل با گروه‌های تکفیری از جمله داعش و حضور در بین جوانان و نوجوانان و فرزندان انقلاب از هر نوع سلیقه و هر تیپ ظاهری و عقیدتی و فرهنگی بود با دشمنان اسلام و انقلاب و مظلوم قاطع و کوبنده و با مردم مظلومین و ستمدیده مهربان بود.

 امروز برای امت اسلامی ملت عظیم الشأن ایران روز عزاست وطن سربازی فداکار را از دست داده است که به جز رضای خدا سربازی برای دین و کشور به هیچ چیز دیگری نمی اندیشید و راز محبوبیت ملی او همین است و بس.

امروز جهان و اروپا نیز مدیون فداکاری حاج قاسم سلیمانی هستند که اگر فداکاری او نبود امروز داعش امنیت را از اروپا گرفته بود چنانچه تا داخل کشورهای اروپایی رخنه کرده بودند داعشی که دست پرورده خود آنها بود.

این شهادت قطعاً باعث فرو ریختن همه برنامه‌های استکبار جهانی در منطقه خواهد بود که خروج نیروهای آمریکایی از عراق و خاورمیانه یکی از پیامدها خواهد بود.

 آفرین بر ملت شجاع و قدرشناس که به خوبی و زیبایی پاسخ فداکاری این سرباز فداکار و سردار پر افتخار را دادند و به حماسه ای بی نظیر آفریدند.

 باید قدردان این ملت شریف باشیم که این چنین از فرمانده شجاع خویش دفاع دلها و سرباز وطن و ولایت قدردانی کردند و می کنند.

آری این رسم و آیین مردم عزیز ماست قدردانی از کسانی که خالصانه برای مردم فداکاری می‌کنند امروز حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به آرزوی دیرینه خود رسیدند به جوار رحمت الهی رفتند و همنشین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شدند و به یاران شهیدشان پیوستند ولی غم و اندوه بزرگ از دل ملت ما محو نخواهد شد مگر با انتقام سخت از دشمنان انقلاب و اسلام یعنی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار.

یقین داریم خون مقدس سردار دلها حاج‌قاسم عزیز گریبان آمریکا را خواهد گرفت و به زودی کام ملت ایران با انتقام از قاتلین اوشیرین خواهد شد.

 ان شاالله

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.