نماینده مردم مشهد و کلات حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی را اعلام وفاداری امت با رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: مردم تا گرفتن انتقام سخت از آمریکا در صحنه خواهند بود.

مردم تا گرفتن انتقام سخت از آمریکا در صحنه حاضر خواهند بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر  با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش، اظهار کرد: این حضور میلیونی این پیام را داشت که حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک ملت بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه  همه ملت از اقشار مختلف در تشییع پیکر  شهدای مقاومت حضور داشتند، افزود: این حضور نه تنها مختص به ایران بلکه توسط مردم آزاده در سراسر دنیا به چشم خورد چراکه جهانیان و مردم آزاده فقدان حاج قاسم سلیمانی را خسارتی برای خود و ملل مظلوم و ستم دیده می‌دانند.

وی تأکید کرد: مردم با حضور پرشکوه خود به رهبری معظم انقلاب اعلام وفاداری کردند و این پیام را دادند که ملت ایران همه خون‌خواه سردار سلیمانی است و تا انتقام جدی و سخت از صحنه کنار نمی‌رود.

حجت الاسلام پژمانفر تأکید کرد: این حضور از سوی دیگر پیامی به افرادی داشت که خیال می‌‎کردند با مذاکره با آمریکا می‎توانند سایه جنگ را از سر کشور دور کنند؛ این افراد باید با ریخته شدن خون شهید سلیمانی به خود بیایند و بدانند دیگر جای هیچ گونه دیپلماسی با آمریکا وجود ندارد.

هرکس از مذاکره با آمریکا سخن بگوید، از دید ملت خیانتکار است

وی تصریح کرد: هر مقام مسئولی از امروز اگر سخنی از آمادگی برای مذاکره با آمریکا بگوید، بداند که این سخن و اقدام از نگاه ملت یک خیانت تلقی خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این حضور میلیونی برای تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش در اهواز، مشهد و تهران به هیچ وجه قابل وصف نیست و همگی باید از پیام آن درس بگیرند.

منبع: خانه ملت 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.