سامسونگ از تلویزیون جدید 8K موسوم به Samsung Q950TS رونمایی کرده است.

تلویزیون سامسونگ Q950TS QLED 8K با طراحی بدون حاشیه رونمایی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ از تلویزیون جدید 8K موسوم به Samsung Q950TS رونمایی کرده است، یکی از مهمترین نکات برجسته تلویزیون Q950TS 8K این است که با یک صفحه نمایش Infinity ارائه می شود که طراحی تقریباً بدون حاشیه را ارائه می‌دهد.

ضخامت تلویزیون فقط 15 میلی متر است زیرا دارای پوسته عقب کاملاً مسطح است، برای ویژگی‌های پیشرفته صدا ، تصویر و تلویزیون هوشمند ، تلویزیون Q950TS 8K توسط همه پردازنده‌های جدید Quantum 8K سامسونگ هدایت می‌شود.

تلویزیون Q950TS QLED 8K سامسونگ برای پخش محتوای 8K از YouTube ، Rakuten و سایر خدمات طراحی شده است، پردازنده جدید Quantum 8K با قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی می‌تواند با افزایش کیفیت تصویر بر اساس پیکسل به پیکسل و همچنین کاهش نویز و ترمیم لبه ، محتوای هر رزولوشن را به 8K افزایش دهد.

Q950TS مجهز به نور پس زمینه LED کم رنگ است، در حالی که ویژگی Adaptive Picture میزان روشنایی و کنتراست آن را برای بهترین تجربه مشاهده تنظیم می‌کند، AI ScaleNet اتصال بهینه جریان صاف با پهنای باند موجود را تضمین می کند.

Samsung Q950TS سامسونگ به یک جفت بلندگو در قسمت های بالا و پایین مجهز شده است، نرم افزار AI Powered Object Tracking Sound + می‌تواند حرکت صوتی را با حرکت اشیاء روی صفحه نمایش برای افزایش 5.1 خروجی صدای فراگیر مطابقت دهد. کاربران می توانند سامسونگ Q950TS را با یک نوار صوتی HQ-Q800T برای صدایی پویا و چند بعدی جفت کنند، تقویت کننده صدای فعال در مادربورد وجود دارد که می‌تواند صدای دیالوگ ها را هنگام شناسایی صداهایی مانند مخلوط کن یا جاروبرقی در محیط اطراف، تقویت کند.

با استفاده از Multi-View ، کاربران می توانند محتوای دستگاه گوشی همراه خود را در Samsung Q950TS سامسونگ در کنار بخش جداگانه‌ای از صفحه نمایش برای محتوای تلویزیون برنامه ریزی کنند، Multi-View با 14 طرح بندی موجود مانند تصویر در کنار یا تصویر در تصویر به کاربران ارائه می دهد، Tap View ویژگی ای است که به شما امکان می‌دهد با لمس کردن هر دو دستگاه به یکدیگر ، محتوای گوشی هوشمند را در تلویزیون یکپارچه کنید.

Digital Butler یک روش سریع و آسان برای اتصال دستگاه های مجاور از طریق Wi-Fi و Bluetooth را فراهم می کند، TV Plus به کاربران این امکان را می دهد تا امسال 120+ کانال تلویزیونی بین المللی را به صورت رایگان تماشا کنند، راهنمای جهانی یک رابط کاربری مرتب دارد و از AI استفاده می کند تا محتوا را براساس عادت مشاهده کاربر تنظیم کند.

برای ردیابی فعالیت های تناسب اندام ، Samsung Q950TS برنامه بهداشت سامسونگ را ادغام می‌کند، جدای از نظارت بر سلامت ، از این برنامه می‌توان برای مشاهده محتوای انحصاری از Calm ، FitPlan ، Echelon ، ObeFitness و موارد دیگر استفاده کرد، این همراه با دستیاران هوشمند Bixby و Alexa است و تلویزیون Tizen OS را اجرا می کند که توسط Knox Security تقویت شده است تا از بدافزار و فعالیت‌های فیشینگ جلوگیری کند. برای گیمرها ، تلویزیون از متغیر Refresh Rate (VRR) ، Game Motion Plus پشتیبانی می کند که باعث بهبود حرکت در بازی ها و افزایش خروجی صدا در هنگام بازی می‌شود.

سامسونگ هنوز قیمت و در دسترس بودن تلویزیون Q950TS QLED 8K را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.