برند تایوانی Acer لپ تاپ‌های قابل تبدیل خود را با دو مدل جدید گسترش داد.

لپ تاپ‌های قابل تبدیل جدید Acer معرفی شدند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، نمایشگاه سالانه الکترونیکی (Consumer CES) از ۷ ژانویه در لاس وگاس شروع به کار می‌کند و تا ۱۰ ژانویه سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت. با این حال ، یک روز جلوتر از این رویداد ، چندین برند محصولات خود را راه اندازی کرده، برند تایوانی ایسر نیز از این صف برندها بوده و دامنه لپ تاپ‌های قابل تبدیل خود را با دو مدل جدید گسترش داد.

مدل های جدید Spin ۳ و Spin ۵ نامیده می شوند و از پردازنده های Ice Lake ۱۰th Genel Intel بهره می‌برند. بیایید نگاهی به مشخصات آن ها بیاندازیم.

مشخصات Acer Spin ۳

Acer Spin ۳ مقرون به صرفه تر از مدل دیگر است و از نمایشگر بزرگتر ۱۴ اینچی بهره می برد، صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ x ۱،۰۸۰ پیکسل را ارائه می دهد و نسبت ابعاد آن ۱۶: ۹ است، این دستگاه دارای فناوری ایسر CineCrystal با نور پس زمینه LED ، پنل LCD IPS TFT با چند لمسی و یک قلم Wacom AES است.

این نمایشگر همچنین دارای لولا با امضای ۳۶۰ درجه و قلم یکپارچه است که آن را برای کاربران ایده آل می کند، Acer Active Stylus با شارژ سریع ، شکاف مخصوص خود را در داخل شکاف شارژ در شاسی لپ تاپ ها دارد، درمورد عملکرد ، ایسر در حال استفاده از Intel Core i۵ یا i۳ به عنوان گزینه های Spin ۳ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه NVMe است.

در قسمت اتصال ، از USB Type-C با پشتیبانی از Thunderbolt ۳ ، درگاه های USB ۳.۱ Gen۱ ، درگاه HDMI ، کارت خوان microSD و جک هدفون ۳.۵ میلی متری بهره می گیرد.

مشخصات Acer Spin ۵

Acer Spin ۵ نوع پیشرفته ای از لپ تاپ قابل تبدیل است و از نمایشگر K ۲،۲۵۶ x ۱،۵۰۴ پیکسل بهره می برد ، البته با یک صفحه نمایش ۱۳.۵ اینچی کوچکتر اما نسبت ابعاد ۳: ۲ نیز دارد که صفحه نمایشی با فناوری Acer CineCrystal با پشتیبانی قلم Wacom AES و شارژ سریع Acer Active Stylus را ارائه می دهد.

از نظر عملکرد ، Spin ۵ از پردازنده‌های Intel Core i۷ یا Core i۵ قدرتمند استفاده می کند، جدای از اینها ، Spin ۵ تمام ویژگی های خود را با Spin ۳ به جز درگاه Thunderbolt ۳ اضافی به اشتراک می گذارد.

قیمت و در دسترس بودن ایسر اسپین ۳ و اسپین ۵

ایسر اعلام کرده است که اسپین ۳ از آوریل ۲۰۲۰ با قیمت ۶۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. از سوی دیگر ، اسپین ۵ گرانتر بوده و از ژوئن با قیمت آغازین ۸۹۹ دلار  به فروش می رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.