هرمزگان- سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت:دانش آموزان مدرسه شهید پورولی روستای راونگ به یک واحد آموزشی دیگر که در ۴۰۰ متری آن قرار دارد و فضایی نسبتاً مناسب تری دارد انتقال داده شدند تا مهر آینده عملیات نوسازی مدرسه پور ولی تکمیل شود.

نوسازی مدرسه ۴۴ ساله راونگ میناب تا مهر آینده

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت:دانش آموزان مدرسه شهید پورولی روستای راونگ به یک واحد آموزشی دیگر که در ۴۰۰ متری آن قرار دارد و فضایی نسبتاً مناسب تری دارد انتقال داده شدند تا مهر آینده عملیات نوسازی مدرسه پور ولی تکمیل شود.

سید فخرالدین هاشمی در حاشیه بازدید از فضای آموزشی غیر استاندارد در روستای راونگ میناب گفت: مطابق گزارشی که در فضای مجازی مبنی بر تخریب سقف یک مدرسه در شهرستان میناب منتشر شده بود به همراه یک تیم بازرسی و نظارتی به این منطقه اعزام شدیم.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید مشاهده شد که گچ کاری سقف یکی از کلاس ها ریزش کرده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان در مقطع ابتدایی بودند این اتفاق موجب دلهره و نگرانی آنها شده بود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان میناب دارای ۸۰ فضای آموزشی غیر استاندارد است که ۳۰ واحد از آنها هم اکنون در حال ساخت می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.