عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنا آمریکا ضمن تأکید بر اینکه ترور سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، یک «اقدام جنگی» بوده گفت که شهادت این سردار ایرانی، مرگ دیپلماسی با ایران است.

سناتور آمریکایی ترور سردار سلیمانی را مرگ دیپلماسی با ایران دانست

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «رند «پال» سناتور ایالت کنتاکی و عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنا آمریکا در مصاحبه با شبکه «سی ان ان» ضمن انتقاد از ترور سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد که این یک «اقدام جنگی» بوده است.

وی تأکید کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای تصمیم خود در به شهادت رساندن فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران، «مشاوره بدی» دریافت کرد.

این سناتور ایالت کنتاکی در خصوص پیامدهای ترور سپهبد سلیمانی هشدار داد و گفت «هم‌اکنون، قطعاً» حملات انتقام‌جویانه بیشتری علیه آمریکا صورت خواهد گرفت.

رند پال ضمن ابراز تأسف به دلیل از دست رفتن شانس دیپلماسی با ایران با این اقدام تروریستی واشنگتن، گفت: «ناراحت کننده است. منظورم این است که به نظر من مرگ سلیمانی، مرگ دیپلماسی با ایران است. راه خروجی (از این اوضاع) نمی‌بینم. راهی برای بیرون آمدن از این اوضاع نمی‌بینم»

عضو کمیته روابط خارجی سنا آمریکا در آمریکا تأکید کرد که «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا پشت تلاش‌ها برای ترور سپهبد سلیمانی بوده است و ترامپ «مشاوره بدی» دریافت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.