استاد حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تایباد گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌های همه ملت‌های آزاده جهان بود و خار چشم دشمنان اسلام و نظام و امت اسلامی بود.

شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌های همه ملت‌های آزاده جهان بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد آمیخته در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت که در محل حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌های همه ملت‌های آزاده جهان بود و خار چشم دشمنان اسلام و نظام و امت اسلامی بود.

این استاد حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تایباد با اشاره به خصایص شهدا و به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی ارادت همه مردم ایران اسلامی و همه آزادگان جهان از آن شهید گرانقدر بود.

وی افزود: آنچه این شخصیت عالی مقام را به این درجه عالی رساند، اخلاص و تواضع وی بود، همه جهانیان دیدند که تشییع پیکر این شهید گرانقدر و همسنگرانش بی‌سابقه بود.

آمیخته با اشاره به مراسم تشیع جنازه شهدا و سرداران جبهه مقاومت عنوان کرد: همه مردم ایران اسلامی و ملت‌های آزاده جهان برای این شهید گرانقدر اشک می‌ریختند.

استاد حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تایباد درباره مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: اخلاص آن شهید گرانقدر و اینکه کارش برای رضای خدا بود، به همین خاطر هیچ مزدی بالاتر از شهادت در راه خداوند متعال برای این شهید عزیز قابل تصور نیست.

وی عنوان کرد: همه با رهبر و مقتدایمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیمان می‌بندیم که ادامه‌دهنده راه شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

آمیخته ادامه داد: تواضع میوه اخلاص است و هر کداممان در هر پست و مقامی که هستیم برای رضای خدا کار کنیم و اگر می‌خواهیم برای خداوند متعال کار کنیم، ببینیم کجا نیاز هست، همانجا بدون منیت و تکبر و برای رضای خدا کار کنیم تا مانند شهید سلیمانی و سایر شهدا عاقبت‌بخیر شویم و در راهش به شهادت برسیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.