خوزستان- همه می گفتن سرباز راه تو ایم و تو سرباز بی ادعای سنگ مزاری شدی که بزرگترین قهرمان یک ملت را در آغوش گرفت. این حقیقت است که آینه ها اگر بشکنند در هزار تکه تکثیر می شوند. آنچه جهان در تشییع پیکرت دید اول بسم الله است.

قدس آنلاین- گروه استانها- محمدعلی بهوندی؛  چقدر دلها یک رنگ شده در کنار تو، اشک هایمان برایت رنگ ناله ندارد، پر از غرور و افتخار برای قهرمانی هایت. قاسم قهرمان با چه نامی بخوانمت که قدر و اندازات در آن بگنجد، پدر جان، فرمانده، سردار دلها، حاج قاسم،  مالک اشتر ایران زمین، تو سردار دلهای تمام آزادی خواهان جهان بودی، حبیب داخل و خارج از مرزها، باهر نامی بخوانمت باز هم کم است تو عیار قهرمان ملی را برای ما بالا بردی.

نشان ذوالفقار را از سید علی خامنه ای گرفتی حالا در کنار ساقی کوثر، روح مطهرت ملازم است.  حاج قاسم عزیز، سردار شصت سه ساله ایران، حبیب ابن مظاهر پیکار های سخت و طاقت فرسا، موی سپید جبهه های حراست از آرامش وطن، همه می دانستند؛ همه میدانستند از آن روز که سپاه ثار الله را بنیان گذاشتی از آن روز که اولین حلقه های مقاومت را در مقابل  سفکانی چون آمریکا و رژیم اشغالگر قدس تشکیل دادی قایت تو شهادت است.

چقدر دلتنگ دوستانت بودی، چقدر در بزنگاه های حادثه آرزوی شهادت داشتی. حاج قاسم عزیز، تفسیر مُجَسم و مُسَلم «اشدا علی کفار» بودی، فقط خدا می دانست پشت آن چهره ای که دشمن را می لرزاند چه قلب رئوف رحیمی داشتی، آرمانت آزادی قدس بود، می گفتی مسلمانان برادرند مگر می شود آنها درمشکل باشند و ما در آرامش بمانیم.

پدرم؛ شادی ابدی ارزانی ات.  چقدر دلهایمان را شاد کردی، وقتی گفتی کار خونخوران داعش دیگر تمام است.
سردار دلها از خون پاک تو امروز هزاران که نه میلیون ها لاله ی آزادی خواه و استکبار ستیز در سراسر عالم خواهد روئید انتقام خون تو را صالحانی از  جنس نور از شقی ترین خلایق خواهند گرفت. این حقیقت است که آینه ها اگر بشکنند در هزار تکه تکثیر می شوند.

سردا دلها؛ دیدی که آخر دعای کنار اروندت کار ساز شد، بگو حالا درسیل غمت چه کند پیر مرد سیل زده ای که دستش را بوسیدی، شاید هیچ قلمی هیچ زبانی و هیچ قابی نتواند  میزان ارادت دل یک ملت را به سردار دل ها نشان دهد آخر عشق حاج قاسم که مرزی ندارد، امروز میلیون ها دیده اشک ریخت، صد ها هزار مشت گره شد و صد ها هزار دل داده، فریاد زدند تا دنیا وحدت و انسجام از جنس قاسم سلیمانی ها را ببیند.

تاریخ عجیب تکرار می شود هنوز قاسم ها می روند تا راه حسین(ع) جاودانه بماند، بسم الله قاصم الجبارین را همه سر دادن، زن و مرد، پیر و جوان همه منتقم خونت بودند. قلب ها امروز برای کسی می تپد که قلبش همه عمر برای ایران و اسلام تپید.

این وداع باشکوه نشان از آن دارد که اتحاد و عزت یک ملت با هزاران گلوله و موشک از بین نمی رود، اینروزها درتارخ جهان ثبت خواهد شد این اول بسم الله است.

سردار شهید خون پاکت برکت دارد، برکتش همین دینداری و اتحاد است، فرمانده، همه می گفتن سرباز راه تو هستند  و تو سرباز بی ادعای سنگ مزاری شدی که بزرگترین قهرمان یک ملت را در آغوش گرفت. می گویند  انسانهای بزرگ ایستاده میمیرند، حالا این لشکر میلیونی به احترام ایستادگی ات قیام کرده اند. همه این قدم های استوار یک پیام دارند، کوچک و بزرگ ایران، امروز قاسم سلیمانی بودند، ایرانیهایی که از قهرمانشان برای همیشه وداع کرده  اما فریاد زدند، نام و راهت باقی ست سپهبد بزرگ اسلام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.