کرمان- سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر سپبهد شهید سلیمانی با بیان اینکه عرض اخر را اول می گویم و انتقام سخت، محکم ، پشیمان‌کننده و قاطع می‌گیریم افزود: امروز دیار کریمان شاهد طلوع دو خورشید روی زمین است.

حرف آخر را اول می گوییم و انتقام می‌گیریم/حاج قاسم سلیمانی نقطه آغازی بر پایان خروج آمریکا از منطقه است

به گزارش قدس آنلاین؛  سردار سرلشکر حسین سلامی روز سه‌شنبه در آیین تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان افزود: انتقام ما سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده خواهد بود.

وی گفت: ما در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی تقدیم کرده ایم فرمانده شجاع وفادار و فداکار و بی نظیر سپاه اسلام که تاریخ بشریت همانند او را کمتر و یا اصلا ندیدند سردار قلب‌ها و دل‌ها و جهان اسلام ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: او عمار، میثم و یاسر بود و جلوه ای از زیباترین فضایل عالم بود و هرگز در نقابل دشمن سست نشد و قلبش آرام بود و برای ۴۱ سال لباس جهاد را از تن در نیاورد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: او می دانست لباس جهاد لباس عزت است و گستره شخصیت او فراتر از مرزهای جهان است که امروز همه جهان بشریت با تحسین و ستایش به عنوان اسوه ستایش و مستضعفان یاد می کنند.

سردار سلامی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی استراتزی آمریکا را برای بر هم زدن امنیت عالم اسلام با شکست مواجه کرده است تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی اجازه نداد که دشمنانان صهیونیستم و آمریکای جنایتکار قدرت او را ضعیف و کوچک کنند و رویای آنها به تحقق نیندیشید. 

فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی بیان داشت: او از شکست یمن در مقابل آمریکا و صهیونیست جلوگیری کرده است و حاج قاسم سلیمانی انتقام خود را از قبل گرفته است اما ما انتقام او را خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه به دشمنانمان می گویم شما همیشه اشتباه کرده اید گفت: آنان بدانند همیشه برای ما فرصت بوده‌اید و از دل تحریم‌ها فرصت را برای ما ساخته‌اید شما همیشه برای ما فرصت ساخته اید.

سردار سلامی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی نقطه آغازی بر پایان خروج آمریکا از منطقه است و این صحنه را به زودی همه خواهند دید گفت: ما میخواهیم آینده جدیدی بسازیم این اراده ما است و آمریکایی‌ها که سال‌های سال در فضای مجازی و عملیات‌های سنگین تلاش کردند قدری از کینه مسلمانان به خود بکاهند و مردم ایرام را از انقلاب و رهبری دور کنند اما آمریکا ببیند؛ امروز انقلاب بیش از همیشه بیدار شده است.

فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما فدایی این پیکرهای مطهر شهیدان هستیم تصریح کرد: امروز بذر کینه از آمریکا در دل مسلمانان و غیرمسلمان به شکلی کاشته شده است که مسلمان هیچ نقطه امنی در هیچ کجا برای آمریکا نخواهد گذاشت.

سردار سلامی با اشاره به یاد و خاطره فرمانده رشید رعنا و عاشورایی و ولایی عراقی ابومهدی المهندس اسوه حیا و نجات ووفاداری و  سرتیپ پاسدار شهید حسین پور جعفری ، پاسدار قهرمان شهید مظفری نیا و شهید دلاورمان هادی طارمی و پاسدار دیگر شهیدمان زمانی نیا تصریح کرد: همه ما امروز می دانیم کسی را تا عرش خدا بدرقه می کنیم که در صهولت و هیبت و صلابت و شکوه و معرفت و ایمان کم نظیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه  امروز سرزمین کرمان دیار کریمان شاهد طلوع ۲ خورشید روی زمین است اظهار کرد: ما امروز آمده ایم تا در آسمان افتخارات این سرزمین عزیز دو خورشید پرفروغ را که دیگر هرگز غروب نخواهند کرد، تشییع و تدفین کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.