خراسان شمالی- مدیر کل پست خراسان شمالی خودپستچی گری برخی از ادارات و نهاد ها را دلیل کاهش ترافیک مرسولات در سال جاری در مقایسه با سال گذشته عنوان کرد.

خودپستچی گری باعث کاهش ترافیک مرسولات شد

علی اکبر خانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: موازی کاری در ارائه خدمات پستی و کاهش ترافیک توزیع قبض مشترکان دستگاه های خدمات رسان از دیگر علل کاهش مرسوله های پستی است.

وی افزود: در این مدت یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۹۹۲ فقره مرسوله از این استان خارج و ۶۵۹ هزار و ۳۹۵ فقره مرسوله وارد استان شده است.

خانی ترافیک صادره و وارده به ازای هر واحد پستی در آذرماه را به ترتیب چهار هزار و ۴۴۲ و ۲ هزار و ۷۳۶ فقره مرسوله دانست و گفت: در ۹ ماهه سال گذشته ۲ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۴۰۷ فقره مرسوله پستی توسط پست استان جا به جا شده بود.

وی افزود: هم اکنون پوشش مساحتی به ازای هر واحد پستی ۱۱۸ کیلومتر مربع و پوشش جمعیتی نیز به ازای هر واحد پستی سه هزار و ۵۸۱ نفر است.

مدیرکل پست خراسان شمالی با بیان اینکه ۲۴۱ واحد پستی در استان فعال است، گفت: سرانه ترافیک جمعیت در استان در ۹ ماه سال جاری ۲.۱ نفر مرسوله است و سرانه ترافیک کارمند نیز رقم ۲۵ هزار و ۱۹۸ نفر را نشان می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.