کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در راستای بزرگداشت مقام شهدای اسلام و ایران، منابع موجود در این کتابخانه را که حاکی از رشادت‌های سردار سلیمانی است، به مخاطبان خود معرفی کرد.

معرفی آثار بیان‌کننده رشادت‌های سردار سلیمانی در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، «حاج قاسم: جستاری در خاطرات حاج قاسم سلیمانی»، به کوشش علی اکبری مزدآبادی، منتشر شده به سال ‎۱۳۹۴توسط انتشارات یا زهرا(س) تهران، «نبرد سید جابر اردیبهشت تا تیر ‎۱۳۶۱»، اثر عباس میرزایی، منتشر شده به سال ۱۳۹۵ از جمله آثاری است که با محوریت دستاوردهای مجاهد شهید سپهبد قاسم سلیمانی منتشر شده و در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در دسترس مخاطبان قرار دارد.
«ذوالفقار: برش‌هایی از خاطرات شفاهی حاج قاسم سلیمانی» به اهتمام علی اکبری مزدآبادی به سال ۱۳۹۸ و «توافق سلیمانی ـ پوتین: امکان‌سنجی روابط راهبردی ایران و روسیه»، اثر شعیب بهمن و منتشر شده توسط موسسه مطالعات اندیشه‌سازان نور تهران به سال ۱۳۹۶‌، «هجوم به تهاجم بهمن‌‎۱۳۶۰ تا اردیبهشت‌ ‎۱۳۶۱» اثر عباس میرزایی منتشر شده در سال ۱۳۹۵ توسط انتشارات یا زهرا(س) و «سربازان سردار: شجاعت‌ها و رشادت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم» اثر مرتضی کرامتی از انتشارات سه نقطه ۱۳۹۵ از دیگر آثار در این زمینه است.
همچنین «قاسم سلیمانی: قائدالظل»، دیسکتر فیکنز. چاپ بغداد، دارالجواهری به سال ‎۲۰۱۴میلادی و «قاسم سلیمانی، ذکریات و خواطر»، نگاشته شده توسط علی اکبر مزدآبادی، ترجمه: مرکز المعارف للترجمه.- بیروت: دارالمعارف الاسلامیة الثقافیة، ‎۱۴۳۸ق = ‎۲۰۱۷میلادی نیز از جمله آثاری است که در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی به زبان عربی در دسترس مخاطبان قرار دارد.

منبع:آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.