مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد مراسم نکوداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار می شود.

آیین نکوداشت سردار سلیمانی در جشنواره تئاتر فجر برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه‌های مدنظر در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: با توجه به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و اندوه و تأثری که آحاد جامعه ایرانی با این ضایعه دردناک احساس می‌کنند، جامعه هنرمندان تئاتر به منظور همدردی و همچنین ابراز تنفر از این ترور ناجوانمردانه که توسط امپریالیسم جهانی انجام شد، تکلیف خود می‌داند که در قبال جایگاه و اهمیت اجتماعی این شهید بزرگوار اقداماتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای را برگزار کردیم که به سهم خود در نکوداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سهیم باشیم، اعلام کرد: قرار است همایش تئاتر خیابانی با موضوع سردار سلیمانی در تهران و شهرهای مختلف کشور تا چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ویژه‌برنامه‌هایی را برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در نظر داریم که بتواند با نام و افتخار این سردار سرافراز برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.