سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورا اولین طرح سه فوریتی در طول دوران پس از انقلاب اسلامی را تصویب کرده است.

شورای نگهبان اولین طرح‌ سه‌فوریتی دوران تاریخ مجلس را تصویب کرد

قدس آنلاین: در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پشت تریبون مجلس قرار گرفت و گفت: ان شاءالله همه ما بتوانیم راهی را برویم که سردار سلیمانی رفت.

وی همچنین از ریاست مجلس و هیئت رئیسه مجلس به خاطر تسریع در تصویب طرح سه فوریتی «انتقام سخت» تشکر کرد و گفت: این اصلاحیه در قالب طرح به تصویب رسید، اعضای شورای نگهبان هم در مجلس در خصوص این طرح بحث و بررسی کردند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این طرح اولین طرح سه فوریتی است که در مجلس بعد از انقلاب تدوین شده و به تصویب رسیده است، گفت: این مصوبه به تایید شورای نگهبان رسید.

به گزارش مهر، نمایندگان با فریادهای «الله اکبر»، «خامنه ای رهبر» و «مرگ بر آمریکا» از تایید این طرح سه فوریتی از سوی شورای نگهبان تشکر کردند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از فقها و حقوقدانان شورای نگهبان و نمایندگان مجلس تشکر می کنم که این طرح سه فوریتی را تصویب و تایید کردند.

وی تاکید کرد: حضور اعضای شورای نگهبان و رای نمایندگان ملت به این طرح موجب توجه ملت به مساله مقاومت شد و پاسخی در خور به رژیم سفاک آمریکا داده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.