یخچال فریزر هوشمند جدید سامسونگ و ال‌جی با ویژگی‌های کاربردی در نمایشگاه الکترونیک (CES) معرفی شدند.

یخچال فریزر هوشمند جدید سامسونگ و ال‌جی معرفی شدند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، نمایشگاه بزرگ الکترونیک (CES) رسما آغاز شده است، در حالی که کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و ال جی قبلاً چند اطلاعیه اعلام کرده‌اند ، هر دو برند نیز آماده هستند تا یخچال و فریزر هوشمند AI خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.

یخچال Family Hub Smart Samsung در ابتدا در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، اما اکنون توجهات بیشتری نسبت به این مدل است، از طرف دیگر ال‌جی در تلاش است تا دامنه هوشمند یخچال و فریزر InstaView خود را راه‌اندازی کند که دارای دو مدل با یک صفحه نمایش شفاف ۲۲ اینچی است. نمایشگاه الکترونیک (CES) تا ۱۰ ژانویه ادامه دارد.

مشخصات و ویژگی های  Samsung Family Hub Smart Fridge

این نسخه از یخچال هوشمند سامسونگ که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد ، برخی از نسخه های اصلی از جمله بلندگوهای AKG ، پشتیبانی Bixby ، دوربین های View Inside و ادغام SmartThings را دریافت کرده است.

تشخیص تصویر AI توسط دوربین‌های View Inside تسهیل می‌شود زیرا در شناسایی مواد غذایی داخل یخچال نیز کمک می‌کند، این نمایشگر شفاف به شما اجازه می‌دهد تا کاربر بدون نیاز به باز کردن در، به داخل آن نگاه کند!، برای پخش ویدیو و آینه کاری از محتوای گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های سامسونگ از صفحه نمایش لمسی نیز می‌توان استفاده کرد.

همه دستگاه های خانگی IoT سامسونگ می توانند از طریق برنامه Family Hub با استفاده از ورودی از یخچال و فریزر به یکدیگر متصل شوند و این برنامه می‌تواند در خرید مواد غذایی به مصرف کننده کمک کند. این ویژگی یخچال و فریزر می تواند به کاربر هشدار دهد که در حال خرید کالاهای مورد نیاز برای راه‌اندازی مجدد است.

علاوه بر این ، این دستگاه همچنین میزبان یک نرم افزار برنامه ریزی غذا به نام Whisk است، این نرم افزار می‌تواند مواد موجود در یخچال را تعیین و غذاهای بیشماری را که می‌توان با آنها تهیه کرد، توصیه کند.

مشخصات و ویژگی های LG InstaView Smart Fridge

ال جی دو مدل یخچال و فریزر را با صفحه نمایش شفاف ۲۲ اینچی به بازار عرضه کرده است که به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد بدون باز کردن در، محتویات داخل یخچال را مشاهده کنند، این یخچال به ویژگی‌هایی مانند InstaView ThinQ و InstaView و Craft Ice مجهز است.

حالت سوم قادر به ساخت توپ های یخی کروی است که اندازه آن تا دو اینچ است، این مدل‌ها همچنین به فناوری هوش مصنوعی و دوربین‌های قرار گرفته در آن تفاوت دارند، دستگاه در مدیریت مواد غذایی کمک می‌کند و در هنگام نیاز به راه اندازی مجدد، کاربر را هشدار می‌دهد.

از صفحه نمایش ۲۲ اینچی می توان برای مرور اینترنت و پخش فیلم ها به صورت آنلاین با اتصال Wi-Fi استفاده کرد ، بنابراین استفاده از گوشی هوشمند در کنار آن ضروری نیست، سرویس مشتری هوشمند ThinQ AI با دستگاه نیز در دسترس است. در حالی که مدل InstaView with Craft Ice در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد ، انتظار می رود بزودی در سطح جهانی وارد شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.