شرکت الکترونیکی تایوانی ASUS اولین نمایشگر esports جهان با نام ROG Swift 360Hz را در نمایشگاه الکترونیکی Consumer Electronics (CES) 2020 معرفی کرد.

سریعترین مانیتور مخصوص بازی جهان ASUS ROG Swift 360Hz راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت الکترونیکی تایوانی ASUS اولین نمایشگر esports جهان با نام ROG Swift 360Hz را در نمایشگاه الکترونیکی Consumer Electronics (CES) 2020 راه اندازی کرد. این نمایشگر سریعترین مانیتور بازی مجهز به NVIDIA G-SYNC در جهان است و دارای سرعت تازه سازی 360 هرتز است.

در مقایسه با نمایشگرهای نسل فعلی 240Hz ، Swift 50 درصد فریم اضافی در ثانیه را تولید می کند، با توجه به اندازه گیری پنل در اندازه های 24.5 اینچی و رزولوشن کامل HD ، این یک پیشرفت بزرگ در فناوری نمایش است، نرخ تازه سازی پیشرفته در هنگام انجام بازی های گرافیکی ، مزیت قابل توجهی نسبت به رقیبان است که به شما پیشنهاد می شود.

مشخصات و ویژگی های مانیتور ASUS ROG Swift 360Hz

نرخ تازه سازی بالاتر به گیمرها اجازه می دهد تا ضمن به حداقل رساندن لگ ها و افت فریم ، از کل مجموعه بازی خود استفاده کنند. ASUS و NVIDIA در بیانیه مشترک ادعا می کنند: 360 هرتز فریم ها در هر 2.8 میلی متر یک بار نمایش داده می شوند ، که شش برابر سریعتر از مانیتور سنتی و صفحه تلویزیون است"، برای اطمینان از نرخ تازه سازی 360 هرتز ، ROG Swift 360Hz از فناوری متغیر Refresh Rate استفاده می کند و از تاخیر کمتر و فریم های بدون لگ جلوگیری می کند.

"G-SYNC به دلیل استفاده از بارگذاری متغیر (VRR) مشهور است که با هماهنگ کردن نرخ فریم GPU صفحه نمایش ، پارگی قاب را از بین می برد" ، در بیانیه رسمی NVIDIA در ROG Swift 360Hz آمده است که ایسوس ادعا می کند پنل 24.5 اینچی برای مشاهده هر پیکسل در صفحه نمایش بهینه شده است.

هر دو برند معتبر ASUS و NVIDIA ادعا می کنند این صفحه نمایش با بالاترین استانداردهای عملکرد و کیفیت مطابقت دارد ، زیرا هر پنل G-SYNC قبل از اینکه در نظر گرفته شود برای فروش باید بیش از 300 امتحان کیفیت تصویر را پشت سر بگذارند.

در مورد قیمت رسمی ROG Swift 360Hz هنوز هیچ صحبتی نشده است ، با آماده شدن دستگاه برای راه اندازی در اواخر سال جاری ، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد و ASUS در شرط بندی گیمرهای قرار دارد تا سوئیفت 360Hz را با کارتهای گرافیکی GeForce رده بالا برای حداکثر خروجی جفت کند، سوئیفت 360 هرتز ترکیب رایانه های شخصی و لوازم جانبی ASUS است.

مشخصات و ویژگی های ASUS ROG Swift PG32UQX

ASUS در کنار ROG Swift 360Hz ، همچنین در CES 2020 از Swift PG32UQX رونمایی کرد، این مانیتور از فناوری mini-LED استفاده می کند ، که ایسوس آن را به عنوان مانیتور بازی پویا با کیفیت بالا 4K می نامد. این صفحه نمایش از پردازنده G-SYNC Ultimate با جدیدترین ویژگی های HDR استفاده می کند.

این صفحه نمایش، نمایشگر کاملی از نورهای کم رنگ با 1152 مینی LED و نسبت ابعاد 16: 9 است، ASUS انتظار دارد که نمایشگرهای دارای نور پس زمینه مینی LED در سال 2020 به جایگاه اصلی خود برسند، ROG Swift PG32UQX اوج روشنایی 1400 نیت را نشان می دهد و G-SYNC با VRR تا 144HZ از رنگ 10 بیتی را در کل محدوده سرعت تجدید پشتیبانی می کند.

طبق گفته رسمی ASUS ، "فناوری NVIDIA G-SYNC به کاربران امکان می دهد حتی وقتی فریم ها از زیر 144 هرتز پایین می روند ، از گیم پلی صاف و بدون تاخیر لذت ببرند. این مانیتور یک آرم RGB LED ROG با قابلیت Aura Sync را فعال می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا دستگاه را با سایر دستگاه های دارای قابلیت Aura Sync جفت کنند.

Swift PG32UQX یک پروژکتور را در سبک ورزشی اجرا می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا آرم ROG زیبا یا یک آرم سفارشی را به دست آورند و هیچ بیانیه رسمی درباره زمان عرضه محصول یا قیمت گذاری آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.