نماینده ولی فقیه دراستان همدان گفت :سردار سلیمانی برای عزت،ناموس،نظام وانقلاب ما جنگید وعزیز مردم شد.

سردار سلیمانی برای نظام وانقلاب جنگید
به گزارش قدس آنلاین ، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی پیش از ظهر امروز در بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و محکومیت جنایت آمریکا ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم اظهار کرد:  این کثرت جمعیت را شاید از ابتدای انقلاب نداشتیم و باید دید چه شد که شهید سلیمانی این قدر عزیز شد گفت: این فرمانده بزرگ برای عزت، ناموس، نظام و انقلاب ما جنگید و عزیز مردم شد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی با مقاومت، تلاش و مجاهدت خود احساس غرور را به ایرانی داد و قدرت‌های عالم را با صلابت خود زمین‌گیر کرد افزود: او با تفکر داعش و تکفیری که ساخته آمریکا بود، مبارزه کرد و به همین دلیل عزیز شد.
وی با بیان اینکه شاید خیلی از افراد جمع حاضر مراوده‌ و آشنایی زیادی با شهید نداشتند اما با رفتنش بغض کردند که عالم دید و جهان حیرت‌زده شد خاطرنشان کرد: این عظمت یک انسان و مجاهد فی سبیل‌الله و مخلص است، کسی که عمر خود را برای خدمت به کشور و امنیت جامعه صرف کرد.
شعبانی با بیان اینکه امروز امنیت خود را مدیون شهید سردار سلیمانی و مدافعان حرم هستیم گفت: ما با تهدید شهید سلیمانی که ترامپ را قمارباز می‌خواند، احساس غرور می‌کردیم.
وی با اشاره به اینکه تبعیت او از ولی زمان مثال‌زدنی بود گفت: اراده او تابع اراده ولی بود و ولایت‌پذیری این مرد را همه دیده بودیم این تبعیت محض از ولی که به معنای تبعیت از قرآن و اسلام بود، عزیزش کرد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: حضور میلیونی مردم مثال‌زدنی است، چگونه می‌توان این همه محبت را به سردار مقاومت تفسیر کرد و در جواب آن یک آیه قرآن کریم است که فرمود «اگر همه عالم را خرج کنی تا قلب مردم را به دست آوری نمی‌توانی، قلب‌ها به دست مقلب‌القلوب است».
وی با بیان اینکه اگر کسی برای خدا تلاش کرد و برای ملت خود صادقانه کار کرد خداوند محبت او را در قلوب قرار می‌داد افزود: او محبوب مردم شد و مردم ما دلداده سردار مقاومت شدند، چون مخلصانه تلاش کرد.
شعبانی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی امداد الهی و برکات الهی است گفت: درست است سردار شهیدمان را از دست دادیم اما از خون او برکت فراوانی به دست آوردیم.
وی با بیان اینکه این حضور به معنای زنده بودن آرمان امام(ره) و رهبری است و مردم مخالف ظلم هستند بیان کرد: آرمان‌های مردم با شهید در دفاع از مستضعفین عالم و پویایی نظام یکی است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه درست است مشکلات اقتصادی فراوانی داریم و مردم همه اینها را می‌دانند اما با این وجود در اینجا حضور یافته‌ و از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع می‌کنند گفت: باید قدر این مردم را بدانیم و تداوم مسیر مقاومت برآیند حرکت مردم است.
وی با بیان اینکه سردمداران آمریکا با شرافت ناآشنا هستند و ترور یک سردار که مهمان رسمی کشور دیگری بود با قوانین بین‌المللی سازگار نیست تاکید کرد: این جنایت فقط از دست آمریکا برمی‌آید.
شعبانی با بیان اینکه آمریکا بداند سیل جمعیت خانه او را خراب خواهد کرد و خواسته مردم انتقام سخت است افزود: در ۴۰ سال گذشته هرجا در عالم اتفاق شوم افتاد، دست آمریکا وجود داشت، او فرعون زمان است که باید عصای موسی نابودش کند.
وی با بیان اینکه قدرت ایران متصل به قدرت مبدا عالم است و امیدوارم مسوولان و دستگاه دیپلماسی با قدرت درصدد انتقام خون شهید سردار سلیمانی باشند افزود: این شهادت برکت‌های فراوانی در برداشته که یکی وحدت است، ما با تفکرهای مختلف اینجا هستیم اما در دفاع از آرمان‌ها باهم به پا می‌خیزیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.