کرمان- رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از پذیرایی و اسکان میهمانان مراسم تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی در مدارس کرمان خبر داد.

اسکان میهمانان مراسم حاج قاسم سلیمانی در مدارس کرمان

به گزارش قدس آنلاین؛ امید سلاجقه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران و میهمانان شرکت کننده در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی اندیشیده شده است بیان کرد: تعداد ۶۰۰ کلاس درس نواحی یک و دو آموزش و پرورش در شهر کرمان برای اسکان میهمانان سردار سلیمانی طی امشب اختصاص یافته است.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در همین راستا مراکز رفاهی آموزشی این اداره کل از جمله خانه معلم، هتل آسمان، مجموعه سعادت و برخی سالن‌های وزشی هم برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مدرسه شریعتی در میدان شهدا، مدرسه حضرت خدیجه (س) در خیابان ۱۷ شهریور، دبیرستان دخترانه معین در کوچه هشت خیابان شهدا، مدرسه استقلال در خیابان شهدا روبروی خانه معلم از جمله این مدارس هستند.

وی ادامه داد: همچنین میهمانان سردار سلیمانی می‌توانند برای اسکان از مدرسه عباس سعید در خیابان مدرس چهارراه بازرگانی، مدرسه شاهد دوره دوم دخترانه در خیابان فیروزه، مدرسه عفاف در خیابان شهیدان اعتباری استفاده کنند.

به گفته سلاجقه دبستان جواد باقرزاده، دبیرستان حسین باقری و دبیرستان ۱۲ فروردین در خیابان شهید مصطفی خمینی (شهاب)، دبیرستان دخترانه دوره اول شاهد در خیابان ادیب بلوار پیروزی، مدرسه شهدای فرهنگیان در خیابان شهید مصطفی خمینی (شهاب)، مدرسه فاطمیه در خیابان پاسداران، مدرسه فرزانگان دوره اول در خیابان پاسداران، مدرسه فرزانگان دوره دوم در خیابان خورشید، مدرسه فرهیختگان در خیابان ارتش، دبیرستان مدرس در خیابان پاسداران، مدرسه فاتح در ۲۰ متری نادر، مدرسه ریحانه در بلوار شیراز و مدرسه فرهنگ حیدری هم برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی گفت: خوابگاه دخترانه استثنایی در خیابان ابوذر جنوبی، خوابگاه پسرانه استثنایی در خیابان باقدرت شرقی، کانون ریحانه در خیابان ابوذر جنوبی، اردوگاه جوادیه، مرکز رفاهی عشایری و سالن عشایری نیز آماده اسکان میهمانان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.