کرمان-پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد چهارشنبه طبق وصیتش در گلزار شهدای شهر کرمان به عنوان هزار و دوازدهمین شهید این گلزار پس از ۴۰ سال مجاهدت و تلاش در راه خدا در کنار همرزمان شهیدش از جمله شهید محمدحسین یوسف الهی آرام گرفت.

پیکر مطهر سردار سلیمانی در آرامگاه ابدی اش خاکسپاری شد

به گزارش قدس آنلاین؛پیکر پاک و مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح چهارشنبه پس از ورود به گلزار شهدای کرمان در میان مشایعت خیل عظیمی از دوستدارانش در سایه‌سار گلدسته های مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان آرام گرفت.

خیل جمعیت مستقر در گلزار شهدای شهر کرمان که از نخستین ساعات اولیه صبح چهارشنبه حضوری چشمگیر داشتند، سردار سپهبد سلیمانی را تا آرامگاه ابدی اش در جوار آرامگاه شهید عارف کرمان محمدحسین یوسف الهی  همراهی و وی را به خاک سپردند.

همزمان با آئین خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری، بیانیه ای در حمایت از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد و انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی و همراهان ایشان قرائت و با شعار الله اکبر مورد تائید مردم حاضر در این مراسم قرار گرفت.

آیین خاکسپاری پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش سردار سرتیپ حسین پورجعفری پس از آیین تشییع در کرمان به علت ازدحام جمعیت ظهر دیروز به تعویق افتاد و با مساعد شدن شرایط، این آیین بامداد چهارشنبه برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.