تهران-یک فروند هواپیمای اوکراینی صبح چهارشنبه پس از برخاستن از باند فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در حوالی پرند سقوط کرد.

یک فروند هواپیمای اوکراینی در حوالی پرند سقوط کرد/پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی متوقف شد

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تأیید این خبر گفت: این هواپیما از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف (پایتخت اوکراین) پرواز می‌کرد.

کاشانی علت وقوع این حادثه را نقص فنی اعلام کرد و افزود:  این هواپیما ۱۷۰ مسافر و خدمه داشته است.

به گفته مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، هنوز آمار دقیقی از تعداد جان‌باختگان وجود ندارد، اما نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به سقوط یک فروند هواپیمای اوکراینی حامل ۱۷۰ مسافر و خدمه در حد فاصل پرند و شهریار از اعزام کارشناسان ایمنی پرواز و اداره کل بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری به محل حادثه اعزام شد.

پیرحسین کولیوند سخنگوی اورژانس از حضور نیروهای امدادی در محل حادثه خبر داد و گفت: ۲۲ دستگاه آمبولانس و ۴ فروند بالگرد امدادی از سوی اورژانس در محل حادثه اعزام شدند.

به گفته کولیوند به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از مسافران جان باخته اند با این حال امکان نجات تعدادی از مسافران وجود دارد

همچنین سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز اعلام کرد مدیریت بحران سازمان هواپیمایی کشوری ساعت ۶:۳۲ به جمعیت هلال احمر اعلام وضعیت کرد.

وی افزود: بعید است کسی زنده مانده باشد. ۱۰ خودرو آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شده است.

به گفته سلیمی سقوط هواپیما در داخل زمین چمن بوده است و به مناطق مسکو نی اطراف خساراتی وارد نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.