کرمان - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام مصمم هستند که راه حاج قاسم و دیگر شهدای سرافراز مقاومت را با قوت ادامه دهند.

راه حاج قاسم را با قوت ادامه می دهیم

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار رمضان شریف چهارشنبه در حاشیه آیین خاکسپاری سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده عزیزانی که در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان داغدار شدند، به حمله موشکی صبح امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین السد  اشاره کرد و اظهار داشت : ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه بامداد رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم شکستند.

به گفته سردار شریف پایگاه های مورد حمله قرار گرفته دارای ظرفیت ۴۰۰۰ نیروی آمریکایی بوده که به پیشرفته تجهیزات نظامی مجهز بوده است .

وی همچنین با اشاره به واکنش آمریکایی ها به حملات یاد شده ، افزود: ابتدا اعلام کردند که ترامپ می خواهد سخنرانی داشته باشد و سپس گفتند که بیانیه ای را منتشر می کند که نشان از سردرگمی و پریشانی آمریکایی ها دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.