نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام ایران در ارتباط با انتقام خون شهدای مقاومت بسیار هوشمندانه و با در نظر گرفتن همه جوانب صورت گرفت و هرگونه اقدام متقابل و مجدد از سوی آمریکایی ها با برخورد جدی تر ایران مواجه خواهد شد .

 اقدام هوشمندانه ایران در ارتباط با انتقام خون شهدای مقاومت/همه پایگاه های آمریکا درمنطقه در تیرس موشک های ایران قرار دارند

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اقدام ایران در ارتباط با انتقام از خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و جنایتی که آمریکامرتکب شد حداقل واکنشی بود که صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اقدام ایران در این رابطه بسیار هوشمندانه بود،تصریح کرد: این موضوع با در نظر گرفتن همه جوانب صورت گرفت و به صورت واضح و اشکار توانمندی های ایران برای آمریکا و کشورهای هم پیمان او در منطقه نشان داده شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: ایران با این اقدام ، تقاص خون شهدای مقاومت را حتی قبل از دفن آنها گرفت ، از طرفی در حال حاضر همه پایگاه های آمریکا در عراق و دیگر کشورهای خاور میانه در تیرس موشک های ایران قرار دارند و ایران اماده است همان طور که پهبادهای آنها علی رغم اینکه ادعا داشتند با درنظرگرفتن تمام شرایط امنیتی پرواز کرده اند توسط ایران منهدم شدند هرگونه اقدام متقابل و مجدد از سوی آمریکایی ها با برخورد جدی تر ایران مواجه خواهند شد .

حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد:  از طرفی برخی کشورهای خاورمیانه که پایگاه های نیروهای آمریکایی در آنجا مستقر هستند نیز باید توجه داشته باشند که اگر در جهت کمک به  آمریکا، اقدامی را آغاز کنند مطمئن باشند که پاسخ کوبنده ای دریافت خواهند کرد و به عبارتی اگرچه با اختیار خودشان این فعالیت را اغاز می کنند اما پایان ان در اختیار آنهانخواهد بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزکشورهای منطقه باید به این نکته توجه داشته باشند که امنیت منطقه مدیون فعالیت ها و تلاش های ایران است  و اگر انها هم پیمان آمریکا در جهت تقابل با ایران قرار بگیرند امنیت خودشان را از دست خواهند داد  از این رو لازم است قبل از هر اقدامی تمام جوانب تصمیمات خود را در نظر بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.