معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پاییز سال جاری، حدود ۱۵۲ هزار تن زباله از مناطق مختلف شهر جمع آوری شده است که به طور متوسط در هر روز هزار و۶۸۰ تن زباله توسط شهروندان تولید و به همت پاکبانان خدمات شهری در مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد جمع اوری شده است.

تولید ۱۵۲ هزار تن زباله در فصل پاییز

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با عنوان این مطلب افزود: بیشترین تولید زباله از مناطق ۲ و ۳ و کمترین میزان تولید زباله، از منطقه ثامن گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هزینه روزانه جمع آوری زباله در سه ماه پاییز، ۱۰۲ میلیون تومان برآورد شده است، گفت: بیش از ۹ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان برای جمع آوری زباله شهر مشهد در سه ماه پاییز هزینه شده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: روزانه هزینه بسیاری برای نظافت و جمع آوری زباله به شهرداری تحمیل می شود که در همین راستا شهروندان می توانند با بیرون گذاشتن زباله در ساعات تعیین شده از دوباره کاری شهرداری برای جمع آوری زباله و پسماند و تحمیل هزینه مازاد جلوگیری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: تنظیف و جمع آوری زباله در مناطق مختلف این کلان شهر توسط ۵هزار و ۶۰۰ نیروی کارگری صورت می پذیرد و روزانه ۱۱ درصد زباله های خانگی در این کلانشهر از مبدا تفکیک می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.